וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: נבחרת הנשים ניצחה את בריטניה

הבנות של אריה זלינגר רשמו ניצחון שני במוקדמות ושמרו על סיכוי להעפיל לאליפות אירופה, כשגברו 0:3 על הבריטיות

נבחרת הנשים של ישראל בכדורעף גברה הערב (ראשון) על נבחרת בריטניה 0:3 במסגרת מוקדמות אליפות אירופה, וסיימה את השלב הראשון עם שני ניצחונות והפסד אחד ובעיקר עם סיכוי סביר להעפיל לגמר אליפות אירופה.

הבריטיות פתחו טוב את המשחק והוליכו 4:8, אך ישראל התעשתה ונטלה את ההובלה בדרך ל-15:16. בהמשך הבנות של אריה זלינגר פתחו פער של ארבע נקודות, 17:21, שלא נשמט עד לסיום, בדרך ל- 23:25 בסיום המערכה הראשונה.
גם המערכה השנייה נפתחה בצורה שקולה עם 7:8 לזכות ישראל. המשחק הצמוד נמשך עם 15:16 לישראל, אבל ככל שנקפו הדקות הישראליות הגדילו את הפער ל-18:21, בדרך ל-19:25 ול-0:2 במערכות. במערכה השלישית שוב הבריטיות פתחו היטב עם יתרון, אבל בהמשך הישראליות נטלו את ההולכה בדרך ל-22:25 במערכה ו-0:3 במשחק כולו.

במשחק השני בבית הישראלי נבחרת אוקראינה ניצחה את סלובקיה 1:3. (20:25, 14:25, 27:25, 19:25). בעקבות התוצאה הזו אוקראינה ראשונה בבית הישראלי עם מלוא שש הנקודות. ישראל שהפסידה לאוקראינה נמצאת במקום השני עם חמש נקודות, סלובקיה במקום השלישי עם 4 נקודות ובריטניה סוגרת את הטבלה עם 3 נקודות.

המאמן אריה זלינגר אמר לאחר המשחק: "היה לנו היום משחק מאוד עצבני כי חששנו לאבד מערכה ועמדנו בזה יפה. בסך הכל בשלושת המשחקים שלנו כאן הצגנו רמה מאד גבוהה של כדורעף. המשמעות של הניצחון של אוקראינה היום על סלובקיה והעובדה שהם הפסידו שתי מערכות, היא שהמשחק שלנו מולן ביום שישי הוא משחק המפתח של הטורניר הזה. אמנם הפסדנו לאוקראינה, אבל אחרי שניתחנו את הנבחרת הזו אני חושב שאנחנו מסוגלים לנצח ביום שישי ואז להגיע למצב שיחס המערכות הוא שיקבע מי תסיים ראשונה".

מחר תעזוב הנבחרת את אוקראינה בדרכה לשפילד באנגליה, שם יתקיימו בסוף השבוע משחקי הגומלין של הטורניר. כבר ביום שישי ישראל תשחק מול אוקראינה ובהמשך מול בריטניה וסלובקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully