וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד מעוניינת בפטריק דופלה

בקבוצה פנו לכפ"ס באשר לקשר הליברי. עורך דינו: "יש הצעות נוספות מליגת העל". גרגורי מעוניין בשלושה משחקני אחי נצרת

מ.ס. אשדוד מעוניינת לצרף לשורותיה את פטריק דופלה, קשרה הליברי של הפועל כפר סבא. באשדוד כבר ביררו האם השחקן יהיה מעוניין להצטרף לקבוצה בעונה הבאה, ויחד עם זאת פנו גם לכפר סבא, כאשר נראה כי ג'ון גרגורי רוצה מאוד את הקשר לקראת העונה הבאה, ועדות לכך ניתן היה לקבל במשחק אמש (שבת) בין כפר סבא והפועל רמת גן, בו נכחו גרגורי, ג'קי בן זקן ורפי נידם, וצפו בחלוץ.

עורך דינו של דופלה, שחר גרינברג, אמר בתגובה: "יש לנו מספר הצעות לגבי פטריק מקבוצות בליגת העל, וכרגע אנחנו מחכים למסמכים בנוגע אליו, מכיוון שכרטיסו חוזר לקבוצת האם בליבריה. אשדוד היא בהחלט אופציה טובה עבורו לעונה הבאה, אך אנחנו בוחנים גם את ההצעות הנוספות".

כזכור, דופלה לא הצליח אתמול (שבת) לסייע להפועל כפר סבא להעפיל לליגת העל, אחרי הפסד 1:0 במשחק המבחן להפועל רמת גן. הליברי בן ה-19, שהגיע בתחילת העונה מקבוצת ליסקאר, הבקיע שמונה שערים בליגה הלאומית ובישל תשעה נוספים, כאשר בחציה השני של העונה נחשב לשחקן המרכזי של כפר סבא.

מלבד הקשר, גרגורי מעוניין להביא איתו ממכבי אחי נצרת שלושה שחקנים לקבוצתו החדשה. מדובר בחלוץ תומר חמד, שכרטיסו שייך למכבי חיפה אך הוא צפוי להיות מושאל לעונה נוספת, הבלם יקיר שינה שינה, ששייך למכבי תל אביב אך לא צפוי להיות חלק מהמועדון הצהובים, וכן ביניב לוזון, אם כי בני סכנין, שמחזיקה בכרטיסו של הקשר, לא ממהרת לשחררו לעונה נוספת.

למרות פרסומים שונים, הקשר עידן ויצמן טרם קיבל הודעת שחרור מהמועדון, אך לא מן הנמנע כי יחפש לעצמו קבוצה חדשה בעונה הבאה. קיימת אפשרות שאשדוד תוותר עליו ותדרוש פיצוי כספי תמורתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully