וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויטוריה בחצי הגמר בספרד, פנאתינייקוס בגמר ביוון

אליהו קלע 8 ב-83:85 של קבוצתו באסטודינטס. פנאתינייקוס השלימה סוויפ על פאנליניוס, ותפגוש את אולימפיאקוס בגמר

משחקי הפלייאוף הרצחניים בספרד המשיכו היום (ראשון) עם המשחק השני בין קאחה לבורל ויטוריה וליאור אליהו לאסטודינטס, יומיים בלבד אחרי שהקבוצה של דושקו איבנוביץ' ניצחה את המשחק הראשון. לבורל הובילה בתוצאה גבוהה לאורך על המשחק, אך בסוף נקלעה למשחק צמוד וניצחה 83:85, מה שהעלה אותה לחצי הגמר עם 0:2. אליהו, שחזר לאחר פציעה ארוכה, קלע 8 נקודות ב-13 דקות. סאן אמטריו הצטיין עם 19 נקודות, טלטוביץ' הוסיף 16.

גם אלופת אירופה ברצלונה עלתה לחצי הגמר עם 0:2, כשהביסה בחוץ 47:65 את גראן קנאריה. חואן קרלוס נבארו קלע 16 נקודות, ארזאם לורבק הוסיף 13.

אוניקאחה מלאגה עלתה גם היא לחצי הגמר עם 0:2, אחרי שניצחה בבית 76:85 את ולנסיה ונבן ספאחיה. ג'ואל פרילנד קלע 16 נקודות לטובת מלאגה, גריי ניל הוסיף 15, כשמהצד השני יום גדול ו-25 נקודות של תומאס קלאטי לא עזרו לקבוצה האורחת.

הגמר לו כולם חיכו, עכשיו באופן רשמי

אחרי שראתה את יריבתה השנואה, אולימפיאקוס משלימה סוויפ אל מארוסי ועולה לגמר הפלייאוף ביוון, עשתה גם פנאתינייקוס את הדרך אל הגמר הידוע מראש, אחרי שניצחה 65:75 את פאנליניוס במשחק השלישי, וסיימה עם 0:3 נאה. פאנליניוס ידעה שזוהי ההזדמנות האחרונה שלה להשיג ניצחון בחצי הגמר, והפעם נותרה כתף אל כתף עם הענקית בירוק. קבוצתו של אוברדוביץ' אל הצליחה לפתוח פער לאורך מרבית המשחק, ולמחצית ירדו דווקא האורחים עם יתרון נקודה.

המשחק הצמוד נמשך עד הרבע האחרון, אלא שאז החל שרונאס יאסיקביצ'יוס להריץ את חבריו, פאנליניוס נתקעה בהתקפה, והמארחים פתחו את הפער הנחוץ כדי לברוח, ולסגור את הסדרה היטב. יאסקביצ'יוס ומייק באטיסט הוליכו את קלעי פנאתינייקוס עם 14 נקודות כל אחד, בעוד ניקולה פקוביץ' הוסיף 11 משלו. לפאנליניוס: איאן ווגיוקאס 14.

צביקה שרף וספרטק סנט פטרסבורג אמנם הפסידו בסדרת הפלייאוף שלהם, אבל המאבק על העונה עוד לא נגמר, ועתה נאבקת הקבוצה על המקום החמישי בליגה. הערב היא פתחה ברגל ימין את הסדרה שלה מול דינמו מוסקבה איזורית, לאחר שניצחה בחוץ 76:79. המשחק היה צמוד לכל אורכו, כשקבוצתו של שרף מלויכה בנקודה במחצית, אך רבע רביעי טוב שלהם מבחינה התקפית הביא להם את הניצחון המיוחל. ייבגני קולסניקוב הוליך את קלעי סנט פטרסבורג עם 20 בעוד לבאנס פילדס הוסיף 19. לדינמו מוסקבה איזורית: אלכסנדר בשמינוב 16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully