וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירן עטר חתם במכבי תל אביב לארבע שנים

23.5.2010 / 12:55

עכשיו זה רשמי: אחרי קולאוטי, זיו וסבן, גם חלוץ בני יהודה מצטרף לצהובים. יוסי מזרחי עשוי לסגור את תנאיו עוד השבוע

מכבי תל אביב ממשיכה במסע הרכש המאסיבי שלה, והיום (ראשון) הודיעה באופן רשמי כי החלוץ אלירן עטר חתם לארבע עונות עם אופציה לעונה נוספת במועדון. עטר, שמגיע מבני יהודה, ילבש בעונה הבאה את המדים הצהובים בקרית שלום ולאחר חתימתו אמר המנג'ר אבי נימני : "אנו שמחים על הצטרפותו של החלוץ הצעיר והמוכשר, אנו מאמינים שאלירן עטר ישתלב מצויין בתמהיל הקבוצה שמשלב בין צעירים מבטיחים לבין שחקנים בעלי ניסיון".

עטר, שנרכש ב-1.2 מיליון דולר וישתכר סכום של כ-280 אלף דולר לעונה, מצטרף בכך לרוברטו קולאוטי ויואב זיו שכבר חתמו בקבוצה לפני מספר חודשים, כאשר גם המגן קלמי סבן סיכם למעשה את מרבית תנאיו, יחתום באופן רשמי כשיחזור מנסיעתה של הנבחרת לדרום אמריקה.

גם הצוות המקצועי של הצהובים יקבל תוספת משמעותית בקרוב מאוד, לאחר שבמכבי התקבלה החלטה עקרונית לצרף מאמן נוסף לצידו של המנג'ר אבי נמני. מסתמן כי יוסי מזרחי, שעזב בשבוע שעבר את מ.ס. אשדוד, צפוי להגיע בימים הקרובים לקבוצה. מזרחי צפוי לסגור את תנאיו עוד השבוע והוא המועמד המועדף גם על ראשי הקבוצה וגם על נמני עצמו. מזרחי יעבוד בשיתוף פעולה עם נמני ועם איציק עובדיה שיישאר גם הוא בצוות המקצועי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully