וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו: "אנגליה יכולה לנצח כל נבחרת"

מנג'ר נבחרת אנגליה מאמין בשחקניו, שנמצאים במחנה אימונים, לפני משחק הידידות מול מקסיקו בוומבלי (שני, 21:55, ספ'2)

מנג'ר נבחרת אנגליה פאביו קאפלו משוכנע כי הנבחרת שלו מסוגלת לזכות במונדיאל, בפעם הראשונה מאז 1966. האיטלקי, שיפגוש ביחד עם הנבחרת שלו את מקסיקו בוומבלי מחר (שני, 21:55, ספורט 2), מתעקש שהמטרה המינימלית של שלושת האריות היא הגעה לגמר בדרום אפריקה. "אנחנו חייבים להיות בטוחים בסיכוי שלנו לזכות במונדיאל", אמר האיטלקי, "שיחקנו נגד כל הנבחרות הבכירות שיהיו בדרום אפריקה, פרט לארגנטינה, והיינו מאוד טובים. אני מכיר את הנבחרות הגדולות בעולם ומאמין שאנגליה שלי יכולה לנצח כל אחת מהן".

44 השנים שחלפו מאז הנפת הגביע האחרון לא הוסיפו הרבה ביטחון לאוהדים במולדת הכדורגל, אך קאפלו מוכן לשנות את זה. "השחקנים גם מאמינים שאפשר לזכות בגביע, אתה צריך את הביטחון הזה ולי יש ביטחון גדול בנבחרת שלי. המטרה שלי היא לשחק בגמר המונדיאל ואנחנו חייבים לעבוד קשה וליצור חבורה שתהיה חזקה ומוכנה מנטלית לנצח בכל יום".

מאז שמונה לתפקיד ב-2008, קאפלו והנבחרת שלו הפסידו לברזיל, ספרד וצרפת, אך למרות זאת, האיטלקי טוען שהנבחרת שלו הסיקה את המסקנות מההפסדים הללו ותהיה מסוגלת להגיע רחוק אם תעבור את שלב הבתים. האנגלים, שנמצאים במחנה אימונים באוסטריה, יטוסו מחר למשחק מול מקסיקו לפני שימשיכו את משחקי ההכנה במשחק מול יפן בגראץ בשבוע הבא. קאפלו, שנוטה לבחור בדייויד ג'יימס כשוער הראשון שלו במונדיאל, ייתן לג'ו הארט ורוברט גרין מחצית אחת כל אחד מול מקסיקו. הסגל של אנגליה כרגע כולל 30 שחקנים ולקאפלו נותרו תשעה ימים לצמצמו ל-23.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully