וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירס: "אנחנו יכולים להרגיש את זה"

פורוורד בוסטון מאושר מה-0:3 על אורלנדו. ריברס: "אנחנו לא מספיק טובים כדי להרפות". ואן גנדי: "האחריות מתחילה בי"

טוב, נשים לרגע בצד את הפוליטקלי קורקט, נשכח לרגע את הסימפתיה לאורלנדו ודוויט הווארד, ונזניח לזמן מה את הזהירות המתבקשת - כי הרי בספורט עסקינן, ובספורט הכל יכול לקרות - ונאמר בפה מלא: בוסטון סלטיקס היא קבוצה גדולה. גדולה על אולרנדו, גדולה על הערכות הפרשנים מלפני הפלייאוף, גדולה מסך חלקיה היקרים, הנוצצים והאיכותיים. הסלטיקס הדיחו מדרכם את מיאמי ודווין וויד, שלחו הביתה את לברון וקליבלנד שהיו עם המאזן הטוב בליגה, והלילה (בין שבת לראשון) הם עשו צעד גדול בדרך לגמר ה-NBA, אחרי שמחצו בביתם את אורלנדו 71:94 במשחק מספר 3 של סדרת גמר המזרח. אף אחת לא חזרה מפיגור 3:0 בסדרה של הטוב משבעה משחקים, וגם הפעם זה לא יקרה, כי הסלטיקס חזקים יותר מהמג'יק, מנוסים יותר, מגוונים יותר, קבוצתיים יותר. בקיצור, יותר מהכל.

פורוורד בוסטון סלטיקס פול פירס. רויטרס
גדול על אורלנדו. פירס/רויטרס

ריברס: "אנחנו צריכים להתנגד לפיתוי, ולנצח עוד משחק אחד"

20 שניות לסיום פול פירס ויתר על הנימוס והחל ללכת לכיוון חדר ההלבשה לו, כשבמסדרון הוא צועק "עוד אחד, עוד אחד". הסלטיקס רחוקים ניצחון ביתי אחד מסוויפ על אחת הקבוצות האתלטיות והחזקות בליגה, הם קלעו במשחק מכריע 94 נקודות מול קבוצת ההגנה הטובה ב-NBA, הם בכיוון הנכון.

"אנחנו מלאים מוטיבציה מול האתגר, אנחנו רואים את התמונה הגדולה", אמר פירס, שהיה ה-MVP בסדרת הגמר של 2008 והוביל את בוסטון לאליפות ה-17 שלה. עכשיו הוא חי למען הח"י. "אנחנו יכולים להרגיש את זה, החבר'ה יודעים מה זה לקחת אליפות ולשחק בשביל אליפות".

מי שתרם תרומה גדולה לבוסטון הוא גן "ביג בייבי" דייויס, שקלע 17 מהספסל. ריי אלן קלע 15, הוריד 6 ריבאונדים ומסר 6 אסיסטים, פירס קלע אף הוא 15, וקווין גארנט הוסיף 10. רייג'ון רונדו שוב הוכיח עד כמה הוא שחקן מצוין, כשקלע 11 נקודות ומסר 12 אסיסטים.

"הוא מנהיג את הקבוצה", החמיא מאמן הסלטיקס דוק ריברס לרונדו, "הוא מאוד ממוקד, יש לו חוש מצוין בהתקפה, והוא מראה מאמץ גדול, אף פעם לא מוותר. כשיש לך כזאת מהירות וכזה לב, אתה הופך להיות שחקן די טוב".

דוק ריברס מודע לכך ששחקניו כבר מתחילים לחשוב על גמר ה-NBA, אבל יודע שהוא חייב להחזיר אותם במהירות לתלם, משום שכדי להגיע לשם עליהם לנצח עו משחק אחד. "אנחנו צריכים להתנגד לפיתוי, ולנצח עוד משחק אחד", אמר ריברס, "הם יחזרו במשחק הבא וייתנו את הכל, אורלנדו תחרותית ואנחנו יודעים את זה. למען האמת, אנחנו לא מספיק טובים כדי להרפות".

קרטר: "זה הפסד שקשה לבלוע"

אורלנדו לא הופיעה לסדרה. היא נראית פחות נחושה, פחות מאמינה, פחות עמוקה. משחק מספר 3 היה התקווה האחרונה שלה, אבל עכשיו היא רק רוצה להימנע מסוויפ מביך. "החלק הכי מאכזב עבורי הוא שלא גרמתי לקבוצה שלי לשחק יותר טוב", הודה מאמן המג'יק סטן ואן גנדי. "זה מתחיל בי, זאת העבודה שלי, אני המאמן של הקבוצה, זה מתחיל בי ואני לא מרוצה מאיך שהיינו הלילה וממה שעשיתי".

לא רק ואן גנדי יכול להיות מאוכזב מעצמו. דוויט הווארד הוא אחד הסנטרים הטובים בליגה, שחקן הגנה אדיר שמטיל אימה על התקפת היריבה, אבל סופרמן מתקשה לעוף. אמנם במשחק מספר 2 הוא קלע 30 נקודות, אך לקבוצתו יש 0 ניצחונות בסדרה, והיא אוטוטו הולכת הביתה. גם הלילה הווארד התקשה בהתקפה כשקלע רק 7 נקודות ב-3 מ-10 מהשדה.

הסלטיקס פתחו נפלא עם 12:27 ברבע הראשון ובהמשך הורידו את אורלנדו ל-36.9 אחוזים מהשדה וגרמו להם ל-17 איבודי כדור לעומת 8 בלבב מצדם. וינס קרטר דווקא כן הופיע לסדרה, אבל 15 הנקודות שקלע לא המתיקו עבורו את הגלולה המרה. "זה הפסד שקשה לבלוע", אמר קרטר בסיום, "הם עשו עבודה גדולה בצורה שבה הורידו אותנו והצליחו לנצח. הם התחילו לברוח ואנחנו לא התאששנו מזה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully