וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למפארד: "גרנט היה עבורי דמות משפיעה מאוד"

פרנק למפארד משבח את גרנט: "יש לי רק זיכרונות טובים ממנו, לא יכולתי לבקש ממנו יותר". דיווח: גרנט דחה הצעה לשוב לצ'לסי

בריטניה משיכה להחמיא לאברהם גרנט. גם פרנק למפארד שיבח היום (ראשון) את המאמן הישראלי, הודה לו על ההתקדמות שעשה תחתיו בקריירה וציין כי לגרנט יש חלק בדאבל של צ'לסי העונה. כזכור, גרנט אימן את למפארד באותה עונה סוערת בצ'לסי, כשהחליף בתפקיד את ז'וזה מוריניו בהחלטה מעוררת מחלוקת, ובהמשך לקח את הכחולים עד לגמר ליגת האלופות, שם הפסיד בבעיטות הכרעה מ-11 למנצ'סטר יונייטד.

"אהיה כן והוגן, היה קצת בלגן כשמוריניו עזב ואברהם החליף אותו, אבל בסופו של דבר הוא סחף אותנו עד לגמר הצ'מפיונס", אמר למפארד, "העונה הוא גם הצליח לקחת את פורטסמות עד לגמר הגביע האנגלי, ובהתחשב בנסיבות העבודה שלו שם, הוא הצליח ליצור שם אווירה חיובית".

למפארד לא עוצר פה, וממשיך בדברי השבח. "עבורי הוא היה מצוין", אומר הקשר המצוין, "הוא הגיע לצ'לסי בתקופה קשה מאוד מבחינתי, ועבורי באופן אישי הוא היה דמות משפיעה מאוד באותן תקופות. לא יכולתי לבקש ממנו יותר. היו אנשים שהתייחסו אליו בהתנשאות בגלל שהוא הגיע לתפקיד משום מקום, אבל לי יש רק דברים טובים לומר עליו".

למפארד אף צופה לגרנט הצלחה בקבוצתו החדשה, ווסטהאם. "הוא מנג'ר טוב", אומר סופר פרנקי, "הוא לא מסוג המאמנים שעומדים באימון ומרצים לכל אורכו, אבל כאדם הוא מאוד נבון והוא מצוין עם אנשים. הוא דיפלומט, וברגעים קשים אתה צריך בן אדם כזה שיוכל לקרב בין אנשים. הוא האדם המושלם בשביל לקיים שיחות אישיות ולפתור את הבעיות. הוא עשה את זה בצ'לסי, ובדיעבד אפשר לראות את ההשפעה שלו".

אגב, "דיילי מייל" מפרסם היום כי גרנט דחה הצעה לחזור לצ'לסי. לטענת העיתון, רומן אברמוביץ' הציע לישראלי את תפקידו המקורי בסטמפורד ברידג' - מנהל מקצועי - אבל גרנט העדיף לקחת את המשרה באפטון פארק ולאמן את ווסטהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully