וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: גם נוביצקי יהפוך לשחקן חופשי

מקורות בארה"ב טוענים כי הגרמני יצטרף אל וייד, ג'יימס ובוש בשוק השחקנים החופשיים. קיובן: "דירק לא הולך לשום מקום"

כפי שידוע לכל חובב NBA, הקיץ הקרוב עומד להיות אחד המרתקים שנראו, לאחר שכמה כוכבי על יסיימו את החוזים שלהם, ויהפכו להיות שחקנים חופשיים. לברון ג'יימס, דווין וייד, כריס בוש ואמארה סטאדומאייר הם רק חלק מהכוכבים שעשויים לחפש לעצמם בית חדש, והערב (שבת) נזרק שם נוסף אל החבורה, והוא אטרקטיבי לא פחות. דיווחים מארצות הברית טוענים כי דירק נוביצקי מדאלאס יבחר להשתחרר מחוזהו ויהפוך גם הוא לשחקן חופשי.

נוביצקי, ששיחק רק במדי המאבריקס במהלך קריירת ה-NBA שלו הוא גם הקלעי המוביל בכל הזמנים של המועדון, וללא שחקן השחקן המרכזי של הקבוצה בשנים האחרונות. לא פלא אם כך, שבדאלאס מנסים בכל הכוח להשאירו ולפתוח איתו במשא ומתן להארכת החוזה. אם זאת, נראה שהצטרפותו של נוביצקי לחבורה החופשית קרוב מאוד. "זה לא משפיע על הגישה שלנו כהוא זה", אמר נשיא המועדון, דוני נלסון. "אנחנו הולכים לעשות כל שביכולתנו כדי לוודא שדירק יהיה מאבריק לעוד הרבה הרבה זמן".

הדבר מגיע דווקא בזמן שבו בדאלאס מנסים לפנות מקום בתקרת השכר שלהם כדי לצרף סופר סטאר אל נוביצקי, במטרה לנסות ולהביא את המועדון אל מאבקי האליפות, כששמו של לברון ג'יימס עלה לאחרונה, כמו גם זה של ג'ו ג'ונסון. עזיבה אפשרית של הגרמני תטרוף את כל הקלפים. עם זאת, הבעלים של המאבריקס, מארק קיובן, שנמצא בקשרי ידידות חזקים עם נוביצקי, טוען בתוקף שהמהלך לא יקרה. "אני לא חושב שדירק הולך לשום מקום", אמר קיובן. "הוא נחוש כמוני להביא את האליפות אל המאבריקס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully