וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: אולימפיאקוס הבטיחה את מקומה בגמר הפלייאוף

קבוצתו של ינאקיס השלימה סוויפ על מארוסי עם 77:89 במשחק השלישי. ריאל מדריד השוותה ל-1:1 מול קאחסול עם 71:76

העונה הנהדרת שעוברת על קבוצתו של פנאיוטיס ינאקיס מתקרבת לסיומה, ולאחר שהגיעה עד הגמר של היורוליג, הבטיחה הערב (שבת) אולימפיאקוס את מקומה גם בגמר הפלייאוף בליגה היוונית, אחרי שניצחה 77:89 את מארוסי. עתה מחכים האדומים לבשורה הבלתי נמנעת שככל הנראה תגיע מחר, אז תדע סופית מי תהיה יריבתה בגמר. אלא אם תתחולל רעידת אדמה במושגים ספורטיביים, הרי שזו תהיה פנאתינייקוס, שתשחק מחר מול פאנליניוס.

אחרי משחק מספר 2 בסדרה, שהסתיים בניצחון דחוק של אולימפיאקוס, הפך המשחק השלישי לחד צדדי כמעט מתחילתו. רבע התקפי ראשון מצויין של האדומים הניב להם יתרון 12, שצמח וגדל עד 19 הפרש במחצית. ברבע האחרון הוליכה כבר אולימפיאקוס ב-20 הפרש, אלא שאז מיני קאמבק של האורחים קירב אותם מאוד, עד פיגור חד ספרתי, 2 דקות לסיום. אלא שזה לא הספיק, ואולימפיאקוס סגרה סוויפ נאה, בדרכה אל הגמר, ככל הנראה מול אוברדוביץ' וחבורתו. פטריק בוורלי הוליך את קלעי אולימפיאקוס עם 15 נקודות, כשג'וש צ'ילדרס עם 14 נקודות ו-6 ריבאונדים מסייע לו. למארוסי: ג'אמון לוקאס 16.

אחרי ניצחון החוץ המדהים במשחק הראשון בסדרה מול ריאל מדריד, היו לא מעט תקוות הערב בקאחסול לניצחון ביתי, שיציב את הקבוצה במרחק פסיעה משלב חצי הגמר. אלא ששחקניו של מסינה, שסבלו מעונה הפכפכה לאורך כל הדרך, הצליחו להחזיר לעצמם את הביתיות עם ניצחון 71:76, שהשווה את הסדרה ל-1:1.

המארחים קיוו להפתיע, אבל רבע ראשון של 9 נקודות בלבד איפשר לריאל לברוח עד יתרון 15 במחצית. רבע שלישי טוב יותר של קאחסול החזיר אותם לתמונה, ועד פיגור 5, אבל בולוק מנע מהמארחים להתקרב, והבטיח לקבוצתו את הניצחון. בולוק הוליך את קלעי ריאל עם 17 נקודות, כשחורחה גארבחוסה הוסיף 15. לקאחסול: סאבנוביץ' 23.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully