וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויטר הבטיח את הכרטיס לאולימפיאדת הנוער בסינגפור

הקופץ לגובה רשם תוצאה נהדרת של 2.20 מטרים, וניצח את תחרות הקריטריון האירופית במוסקבה. יום חלש לשאר הישראלים

אלוף העולם לקדטים בקפיצה לגובה, דימיטרי קרויטר, ניצח היום (שבת) בקלות מפתיעה את תחרות הקפיצה לגובה בתחרות הקריטריון האירופית במוסקבה, לאחר שרשם תוצאה של 2.20 מטרים, וישתתף בקיץ במשחקים האולימפיים לנוער בסינגפור. קרויטר בן ה-17 ממכבי תל אביב נותר יחד עם שני מתחרים נוספים בגובה של 2.08 מטרים, אחרי שיאניק קלאוסן הדני, בעל שיא אישי של 2.21 מטרים, נשר במפתיע.

קרויטר, בראם חוייס הבלגי ו-ויקטור צ'רניש האוקראיני נותרו, אלא שבעוד קרויטר ויתר על גובה 2.11 מטרים, פסלו השניים והותירו אותו לבדו. הישראלי העלה את הרף ל-2.13 מטרים ועבר בקלות בניסיונו הראשון. לאחר הניצחון העלה קרויטר את הרף ל-2.20 מטרים, גובה בו נכשל במספר תחרויות אחרונות, ועבר בניסיון השלישי. לאחר מכן הוא העלה את הרף ל-2.25 מטרים בניסיון לשפר את שיאו האישי, כשל בניסיון הראשון וויתר על שאר הניסיונות כדי לשמור על עצמו לקראת התחרויות הבאות ואליפות ישראל.

יתר הישראלים שהתחרו היום לא כל כך הצליחו. מאור סגד ממכבי בני הנגב באר שבע שיפר אומנם את שיאו האישי ב-110 מטרים משוכות ב-48 מאיות, כשקבע 14.42 שניות וסיים במקום ה-11 שלא הספיק לעלייה לגמר. גם עומרי הרוש מאתלטי אורן השרון שהצליח לעלות לגמר אתמול ב-100 מטרים, כשל היום ב-200 מטרים כשקבע 22.53 שניות (6 מאיות איטי משיאו האישי) וסיים במקום ה-15 (מ-23 מתחרים).

לעומר אלמוג מעמותת הצבי הייתה ריצה חלשה והוא סיים במקום הלפני אחרון. למשלחת הישראלית בתחרות נשאר מתחרה בודד למחר, כשיוני טקאלה בן ה-16 מהפועל חולון יתחרה בריצת ה-2,000 מטרים מכשולים וינסה לעשות סנסציה ולסיים בין שלושת הראשונים כדי לזכות את ישראל בכרטיס השני לסינגפור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully