וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלקפול עלתה לפרמיירליג

קבוצתו של איאן הולוויי חזרה פעמיים מפיגור, גברה על קארדיף המאוכזבת 2:3 ושבה לליגה העליונה לראשונה מאז 1971

בזמן שרוב עיניהם של חובבי הכדורגל נשואות לסנטיאגו ברנבאו, קיימו הערב (שבת) שתי קבוצות נוספות את אחד ממשחקיהם החשובים בהיסטוריה באחד מהיכלי הכדורגל המיתולוגיים בעולם. אמת, לא מדובר כאן בבאיירן מינכן ובאינטר, אך בלקפול וקארדיף הציגו הערב משחק נפלא בגמר הפלייאוף של ליגת המשנה באנגליה בוומבלי, כשהמנצחת ידעה כי תזכה לשוב אחרי שנים רבות לפרמיירליג.

הוולשים פתחו היטב, כאשר כבר בדקה התשיעית קיבל מלך שערי הקבוצה, מייקל צ'ופרה, כדור עומק מצוין מפיטר וויטינגהאם בדרך ל-0:1 והקפצת עשרות אלפי האוהדים ביציע. אלא שאם יש דבר שבלקפול לא עשתה הערב, זה לוותר. ארבע דקות מאוחר יותר סובב צ'רלי אדם, האיש הבולט של הקבוצה העונה, כדור חופשי אדיר כדי לחגוג את השער ה-17 שלו העונה, ולאזן ל-1:1. הקצב המטורף המשיך עם ג'ו לדלי, שהשיב את היתרון לקארדיף (37), אלא שגארי טיילור פלצ'ר (41) וברט אורמרוד הוותיק (45) השלימו מהפך נפלא, והעניקו לסיסיידרס 2:3 מצוין עם הירידה לחדרי ההלבשה.

הוולשים של דייב ג'ונס, שעברו את לסטר בשלב חצי הגמר, החלו את המחצית השניה עם לחץ בנסיון למצוא את השוויון, אלא שהחמצות של צ'ופרה לא אפשרו זאת. זה נגמר ב-2:3 לזכות החבורה של איאן הולוויי, שבעצמה התגברה בחצי הגמר על נוטינגהאם פורסט ורשמה משחק חמישי ברציפות ללא הפסד. הסיסיידרס חוזרים לפרמיירליג לראשונה מאז 1971, וגורפים 88 מיליון בדמות חוזי טלוויזיה ופרמיות של ליגת הכדורגל היוקרתית בממלכה. זו הפעם השניה ברציפות שהקבוצה שמסיימת את ליגת המשנה במקום השישי מעפילה דרך הפלייאוף לליגה הבכירה, כאשר בשנה שעברה היתה זו ברנלי.

שחקני בלקפול חוגגים העפלה לפרמיירליג. Laurence Griffiths, GettyImages
סוגרים עונה יוצאת מהכלל. שחקני בלקפול חוגגים/GettyImages, Laurence Griffiths

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully