וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שראפובה זכתה בטורניר שטרסבורג

הרוסיה השלימה את ההכנות לרולאן גארוס עם 5:7, 1:6 על בארויס הגרמניה. גאסקה גבר על ורדסקו בגמר טורניר ניס

מריה שראפובה זכתה היום (שבת) בטורניר שטרסבורג (סך פרסים של 220 אלף יורו), והעלתה את רף הציפיות ממנה ברולאן גארוס שייפתח מחר בפאריס. המדורגת ראשונה בעולם לשעבר, הנמצאת כיום במקום ה-13, התגברה על הקשיים המוכרים שלה בעונת החימר והשלימה זכייה בטורניר הקטן בצפון צרפת אחרי ניצחון 5:7, 1:6 על קריסטינה בארויס הגרמניה.

שראפובה, שגברה על משוכה לא פשוטה בדמותה של הספרדיה אנבל מדינה גריגס בחצי הגמר, נקלעה לפיגור של 4:2 במערכה הראשונה מול המדורגת 77 בעולם, אבל התעשתה ודהרה לניצחון 5:7 במערכה, כשבמערכה השנייה היא כבר טיילה כשקטפה שישה משחקונים ברציפות וסגרה עניין עם 1:6 חלק בתוך שעה ורבע בלבד.

בטורניר הגברים בניס (סך פרסים של 450 אלף יורו) רשם רישאר גאסקה ניצחון גדול בגמר 3:6, 7:5, 6:7 על פרננדו ורדסקו. הצרפתי המדורג 68 בעולם, שהחמיץ את הרולאן גארוס אשתקד בגלל השעייה על שימוש בקוקאין ממנה זוכה בהמשך העונה, נראה מצוין וגבר בשובר שוויון דרמטי על אחד המועמדים להגיע רחוק בפאריס.

בטורניר ורשה (סך פרסים של 600 אלף דולר) זכתה הרומניה הצעירה אלכסנדרה דולגרו, שהדיחה בחצי הגמר את נה לי, וגברה בגמר על סינית אחרת בדמותה של ג'י ז'נג עם ניצחון 3:6, 4:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully