וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסאנה דיארה יחמיץ את המונדיאל

קשר נבחרת צרפת סובל מפציעה בבטן ולא יגיע לדרום אפריקה. סאניה מבטיח: "נשתמש בביקורות לטובתנו, כמו ב-1998"

הפופולריות שלהם ממשיכה לצנוח, הרחוב הספורטיבי פסימי מתמיד באשר לסיכויי הצלחתם במונדיאל בדרום אפריקה, אבל שחקני נבחרת צרפת שומרים על אופטימיות ומתכוננים במרץ למשחק הפתיחה שלהם מול אורוגוואי ב-11 ביוני במסגרת בית א'. הנבחרת של ריימונד דומנק העלתה הילוך בהכנותיה, כאשר השחקנים התכנסו למחנה בהרי האלפים, שם הם מנסים גם לשפר את הדינמיקה וליצור מחבורת השחקנים המוכשרת קבוצה אחת מלוכדת.

"אנחנו יוצאים להרפתקה הזו עם רוח קבוצתית אמיתית", הודיע השוער השלישי של צרפת, סדריק קראסו, כשנשאל לגבי חילוקי הדעות בנבחרת ותופעת המחנאות שאפיינה אותה בטורנירים הקודמים. "אני מאוד מופתע כי רואים את האנשים מנסים להכיר אחד את השני וליצור מערכות יחסים אמיתיות וטובות".

שחקני הנבחרת עדיין לא שכחו את שריקות הבוז שקיבלו מהקהל הביתי במשחקים רבים במסגרת המוקדמות וגם במשחק הידידות האחרון בו הפסידו לספרד, כאשר הימים בהם הצליחו לרגש את העם הצרפתי נראים עכשיו רחוקים מאוד. "היינו עלובים נגד ספרד, זה נכון", הודה בקארי סאניה. "יש לנו חולשות, אנחנו יודעים זאת ומבינים את תגובת האוהדים, אבל אני לא חושב שהקהל לא אוהב אותנו. אנחנו מאמינים שהם מאחורינו ורוצים לזכות בשבילנו, אבל גם בשבילם".

סאניה לא פספס גם את ההזדמנות לגבות את מאמנו, שכבר יודע כי בסיום הטורניר בדרום אפריקה יוחלף על ידי לורן בלאן. "המאמן והצוות שלו נמצאים כדי לעזור לנו, אבל בעיקרון הכל תלוי בנו, השחקנים", הבהיר המגן הימני. "אנחנו יכולים להשתמש בכל הביקורות שהופנו כלפינו על מנת להתאושש, בדומה למה שעשתה הנבחרת ב-1998. לשם כך נצטרך כולנו להתגייס וללכת באותה דרך, וזה בדיוק מה שקורה כרגע".

בשורות רעות קיבלה הערב (שבת) נבחרת צרפת, כאשר הבדיקות הרפואיות שעבר לסאנה דיארה קבעו כי הוא לא יוכל לשחק במונדיאל. קשרה של ריאל מדריד סובל מפציעה בבטנו והרופאים הבהירו כי הוא לא יוכל להיותר כשיר לטורניר. לא ברור עדיין מי יזומן במקומו, כאשר המועמדים הם יאן מ'ווילה הצעיר (ראן), בנואה שיירו (מארסיי) ואפילו הקפטן לשעבר פטריק ויירה (מנצ'סטר סיטי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully