וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: פתיחה מוצלחת לנבחרת במוק' אליפות אירופה

ישראל התגברה על פיגור 2:0 וניצחה 2:3 את סלובקיה בטורניר המתקיים באוקראינה, נגדה יתמודדו השחקניות בשבת

נבחרת הנשים של ישראל בכדורעף פתחה ברגל ימין את טורניר מוקדמות אליפות אירופה באוקראינה, עם ניצחון 2:3 על נבחרת סלובקיה.

סלובקיה, המדורגת במקום ה-48 בדרוג העולמי, הייתה עדיפה במערכה הראשונה וניצחה אה אותה 25:27. הסלובקיות, ששיחקו באליפות אירופה 2009 ודורגו במקומות 13-16, הגבירו לחץ במערכה השנייה והיה נדמה שהבנות של אריה זלינגר מתפרקות כשנוצצו בסיומה 25:15.

את פסק הזמן שבין המערכה השנייה והשלישית ניצל זלינגר להזכיר לבנות שהפסד במשחק הפתיחה יכול לגמור את כל הסיפור מבחינת ישראל, ששמה לה למטרה להגיע לגמר אליפות אירופה. למערכה השלישית עלתה נבחרת ישראלית אחרת לגמרי. השחקניות נטלו את ההולכה וכמעט ולא עשו טעויות בדרך ל-17:25 במערכה.

המערכה הרביעית נפתחה צמוד יותר, ישראל הוליכה 6:7 אבל הסלובקיות הפכו את התוצאה ל-8:7. פסק זמן של ישראל הרגיע את הסלובקיות והיתרון חזר לכחולות-לבנות, 11:12 שפתחו ריצה של 5:13 עד לניצחון 16:25 במערכה ו-2:2 במשחק. במערכה החמישית כבר היה ברור לגמרי שישראל לוקחת את המשחק, ההגנה המשיכה לעבוד ולבצע חסימות, וגם בצד ההתקפי ותוך 14 הדקות השחקניות שעטו ל-8:15 במערכה וניצחון 2:3 במשחק.

בשבת תשחק הנבחרת נגד המארחת אוקראינה, אשר ניצחה במשחקה הראשון את בריטניה 0:3. המאמן אריה זלינגר סיכם בסיום: " התחלנו טוב את המשחק אבל לקראת סיום המערכה הראשונה איבדנו את המומנטום והפסדנו במערכה. במערכה השנייה התפרקנו, השתמשתי ב-11 מתוך 12 השחקניות שלי עד שמצאתי את הליין אפ המתאים, ובסיום המערכה השנייה ידעתי שהמערכה השלישית תראה אחרת, וכך קרה. ברגע שמצאנו את הנוסחה לא היה ספק מי הנבחרת הטובה יותר על המגרש. הבנות עבדו קשה מאד והזיעו הרבה והניצחון הוא מאד חשוב, אבל זו רק תחילת הדרך. בשבת מחכה לנו אוקראינה והסיפור מתחיל מחדש, מדובר בנבחרת טובה ולא יהיה קל".

הטורניר מתקיים בשיטת ליגה בת שני סיבובים. בתום הסיבוב הראשון באוקראינה תצאנה הנבחרות לבריטניה שם יתקיים בשבוע הבא הסיבוב השני, בסיומו הראשונה תעפיל לגמר אליפות אירופה והמדורגת שנייה תעפיל למשחקי המבחן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully