וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוג של פיצוי: מכבי חיפה זכתה באליפות הנוער

קבוצת הנוער של הירוקים מחצה 1:8 את הכח עמידר רמת גן וחגגה בקצף אליפות שנייה ברציפות. ישראל זגורי כיכב עם צמד

בדיוק לפני שבוע עשרות אלפי אוהדים ירוקים נטשו את אצטדיון בלומפילד מדוכאים ושבורים לאחר אובדן האליפות של מכבי חיפה ממש בתוספת הזמן. קבוצת הנוער של המועדון לא רצתה לראות סצנריו שכזה חוזר על עצמו, אז היא עשתה את העבודה בלי לסמוך על אף אחד אחר (למרות שגם תיקו היה מספיק לה), הביסה בקלות 1:8 את נועלת הטבלה הכח עמידר רמת גן וזכתה היום (שבת) באליפות הליגה בפעם השנייה ברציפות.

לעיני יותר מ-500 אוהדים בקצף, שחקניו של איתי מרדכי לחצו מן הפתיחה כדי להבטיח את התואר במחזור הלפני אחרון, והשיגו את שער היתרון מרגלי ישראל זגורי בדקה ה-18. הכח הצליחה לאזן בדקה ה-28 משער של מאור עידה ולהמם את הקהל החיפאי, אך עוד לפני המחצית הגיבו המארחים עם שערים של אור בן חמו (39) וסינטאיהו סלליק (40).

לאחר ההפסקה כבר הייתה רק קבוצה אחת על המגרש, כשהחגיגות ביציעים החלו וחיפה המשיכה להשכין כדורים ברשתו של אייל עמר בדרך לניצחון ליגה שמיני ברציפות. סלליק, שכמעט קנה את עולמו במשחק נגד בני יהודה במדי הבוגרים בשבוע שעבר, השלים צמד בדקה ה-51, חנא נאסר ירה את החמישי של חיפה בחלוף שתי דקות, שאדי שעבן הצטרף לחגיגה בדקה ה-70, סארי פלאח נעץ את השביעי בדקה ה-74 וזגורי חתם את התוצאה שתי דקות לסיום. לפחות בנוער זוכה מכבי חיפה לעדנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully