וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג ניצחה 0:1 את כפ"ס ונשארה בליגת העל

שער דרמטי של גולן חרמון בדקה ה-84 העניק להפועל רמת גן ניצחון 0:1 על הפועל כפר סבא במשחק ההישרדות בליגת העל

הפועל רמת גן שרדה הערב (שבת) סופית בליגת העל אחרי שניצחה 0:1 את הפועל כפר סבא במשחק ההישרדות. הקבוצה של יובל נעים, שכבר חשבה שהבטיחה את הישארותה לפני חודש וחצי אך תקופה רעה בשילוב שיטת הקיזוז הידועה לשמצה גררה אותה בחזרה לקלחת התחתית, נזקקה לשער דרמטי של גולן חרמון בדקה ה-84 כדי לנצח את הכפר סבאים, שהגיעו למרחק נגיעה מחזרה לליגת העל אך נותרו מאוכזבים במיוחד.

שתי הקבוצות הלחוצות הציגו משחק חלש במיוחד באצטדיון בראשון לציון, עם מעט מאוד מצבים משני הצדדים, כשדווקא הירוקים היו קרובים יותר להשיג את השער המיוחל, ומנגד הסתפקו האורדונים בהתגוננות וניסיונות אקראיים לסכן את השער של יניב מזרחי במתפרצות. הקבוצה של תומר קשטן, שהייתה קרובה להעפלה ישירה לליגת העל עד מחזורי הסיום אך צנחה למקום השלישי, נאלצה להסתפק בעונה נוספת בליגה הלאומית.

אוהדי הפועל רמת גן. יותם רונן
התגייסו לקרב האחרון. אוהדי הפועל רמת גן/יותם רונן

עונה לא פשוטה עברה על הפועל רמת גן עם חזרתה לליגת העל. מה שהחל כפרויקט מבטיח, התברר כמסע עמוס תלאות, קשיים כלכליים ופציעות למכביר שמנעו מהאורדונים למצות את הפוטנציאל עליו דיברו בתחילת העונה. במהלך הפלייאוף רשמה הקבוצה שני הפסדים ושתי תוצאות תיקו שדירדרו אותה למקום ה-14, וגם 0:7 מוחץ על אחי נצרת במחזור הסיום לא הביא את הישועה. אבל במשחק החשוב ביותר שלה העונה ידעה רמת גן לעשות את העבודה,

מנגד בכפר סבא חלמו על חזרה לטופ של הכדורגל הישראלי אחרי שנתיים ארוכות בליגה השנייה, כשגם להם הפלייאוף לא האיר פנים, עם שלושה הפסדים ושני ניצחונות בלבד, כאשר האחרון היה זה שהבטיח את המקום במשחק המבחן. הירוקים, שחסרו את מלך השערים שלהם שלומי אזולאי, לא היו רחוקים מלגנוב את הכרטיס לליגת העל ברגע האחרון, אבל אחרי ההחמצה המזעזעת של אסי וסיהון בדקה ה-77 איבדה כפר סבא את ההזדמנות, וספגה שבע דקות לאחר מכן את השער שעלה לה בעונה כולה.

מהלך המשחק

דקה 12 - אחרי פתיחה משמימה הגיע ניסיון ראשון לאיים על השער כשאלי לוי בעט חזק מ-25 מטרים כדור שחלף מעט מעל המשקוף.

דקה 32 - רמת גן שוב הייתה קרובה לעלות ליתרון אחרי שכדור תועה ברחבה פגע בראשו של ג'ורג' בייסה שכמעט וכבש שער עצמי.

דקה 40 - נתן שקורי רשם את המצב הראשון של הירוקים כשקיבל כדור עומק בתוך הרחבה ובעט כדור שטוח לקורה.

דקה 63 - סרג' איילי נפל ברחבה, אך איתן תבריזי סימן לו לקום.

דקה 77 - בייסה מצא את אסי וסיהון חופשי לחלוטין בתוך תיבת החמש, אבל וסיהון הצליח לנגוח החוצה מול שער חשוף.

דקה 83 - איילי הכין נהדר בעקב לשי חדד, שהפציץ מצוין לחיבורים, ורק זינוק של יניב מזרחי מנע מהאורדונים לעלות ליתרון.

דקה 84 - גול! כדור הקרן של בני חדד הגיע לראשו של גולן חרמון, והבלם נגח היטב פנימה - 0:1 לרמת גן.

הרכב הפועל רמת גן: רפי כהן, קובי מוסא, פאבל פרגל, גולן חרמון, בני חדד, שי חדד, אנדראה קלדיירה, אלי לוי, קרלוס צ'קאנה, סרג' איילי (עמית אוחנה 90), ג'ורג' דאטורו (אייל גנלי 61, תומר בן עמי 87).

הרכב הפועל כפר סבא: יניב מזרחי, איתי עוזרי, ג'ורג' בייסה, נתן שקורי, סמי אלקיים, אלירן סיימון (טל משעלי 85), אסי וסיהון, עידן שום (אחמד מרעי 64), שי דוד (בן מלכה 77), פטריק דופלה, חוליאן גרסיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully