וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "אנחנו יכולים להתגבר על שלב הבתים"

קשר פורטוגל סבור כי ניצחון במשחק הראשון במונדיאל על חוף השנהב יסלול את הדרך לשלב הבא: "אשמח לשחק נגד ספרד"

במונדיאל 2006 פורטוגל לא שיחקה כדורגל מרשים, אבל הנחישות שלה הביאה אותה עד למעמד חצי הגמר, בו הפסידה לצרפת. הציפיות מכריסטיאנו רונאדלו היו עצומות, אבל הוא ראה את הטריקולור ממשיכים למעמד הגמר. במשחקי המוקדמות התקשתה פורטוגל לשכנע, ועלתה בקושי רב לטורניר גביע העולם בדרום אפריקה. שוב, אותה נחישות. הפעם הציפיות מכריסטיאנו רונאלדו יהיו אף גבוהות יותר, וגם הפנומן של ריאל מדריד מצפה מעצמו ומחבריו ליותר.

"אני חושב שהבית שפורטוגל הוגרלה אליו הוא הקשה מכולם", אמר רונאלדו, "המשחק הראשון נגד חוף השנהב הוא קריטי, אנחנו חייבים לנצח כי חשוב לפתוח בניצחון. אין לי ספק שאנחנו יכולים להתקדם, זה לא יהיה קל, אבל אנחנו יכולים להתגבר על שלב הבתים".

רונאלדו ציין את ספרד כאחת הפייבוריטיות לזכייה, והוסיף כי הוא אינו חושש ממפגש עם אלופת אירופה בשלב הנוקאאוט. "אנחנו חייבים לכבד את ספרד, מספיק לומר שהיא אחת הפייבוריטיות שלי, אני חושב שגם ברזיל, אנגליה, ארגנטינה וגרמניה מועמדות. אם נשחק נגד ספרד זה אומר שעברנו את שלב הבתים ולכן ברור שאשמח אם נשחק נגדה. אבל הכל תלוי במשחק עם חוף השנהב, אם ננצח בו זה אומר שיש לנו סיכוי של 50 אחוז להתקדם".

"אף פעם לא זכינו ולכן אנחנו לא פייבוריטים", התייחס רונאלדו באשר לסיכויי נבחרתו לזכות, "זה ילווה אותי מנטלית בדרום אפריקה, וברור שאתן את כולי כדי להיות בשיאי ולעשות טורניר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully