וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "לא סיפרו לי משהו שלא ידעתי עליו"

המאמן הישראלי הסביר כי השיחה עם מפרק פורטסמות לא חידשה לו דבר לגבי מצב המועדון, ולכן החליט לעזוב

אברהם גרנט התפטר מפורטסמות וטרם מונה רשמית למאמן ווסטהאם, ובאנגליה כבר יש המתכוננים למעברו של המאמן הישראלי לשורות הפטישים. באנגליה כבר טוענים שהישראלי סיכם עם הפטישים לשלוש שנים, ירוויח כ-1.3 מיליון ליש"ט לעונה, והמאמן כבר מוכן לאתגר החדש שלו בפרמיירליג. מקורות באפטון פארק הדגישו כי החלטה סופית בעניין תתקבל בעוד שבוע עד עשרה ימים.

באנגליה מדווחים כי גרנט התייעץ עם הארי רדנאפ וכנראה גם עם עיתונאי כדורגל בריטי לפני שהחלט לעזוב את פראטון פארק, ובראיון ל"טיימס" סיפר הישראלי על מה שעבר עליו בתקופה האחרונה. "לא רציתי לחכות ולגרום לכולם לחשוב יותר מדי מה יקרה", הסביר גרנט מדוע מיהר להתפטר אחרי גמר הגביע האנגלי אליו העפיל.

"ברגע שהחלטתי שלא אמשיך בפורטסמות, רציתי לספר על זה במהירות למועדון ולאוהדים. זה לא היה הוגן לתת להם לחכות, אני חיכיתי כמה שיכולתי. אני מכבד את האוהדים ואת האנשים במועדון יותר מדי מכדי שאלך ואחתום במקום אחר לפני שאני מספר להם".

גרנט החמיא למפרק הקבוצה אנדרו אנדרוניקו, אך הסביר כי הצעדים שננקטו עד כה לא גרמו לו להאמין שעתיד המועדון ורוד. "אנדרו עושה עבודה מצוינת ועתיד המועדון נראה חיובי, אבל עדיין אין עובדות בשטח כרגע. אנדרו מאוד אופטימי, אבל בפועל הוא לא סיפר לי משהו שלא ידעתי עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully