וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טוסיץ' יכול להפוך לאחת ההפתעות הגדולות במונדיאל"

מאמן נבחרת סרביה, רדומיר אנטיץ', פרסם את הסגל הסופי שלו לדרום אפריקה והשאיר בו את הקשר ששייך למנצ'סטר יונייטד

מאמנה של נבחרת סרביה, רדומיר אנטיץ', פירסם היום (שישי) את הסגל הסופי של נבחרתו למונדיאל 2010. בסגל שקוצץ מ-30 ל-24 שחקנים נותר הקשר זוראן טוסיץ', ששימש כמחליף במהלך משחקי המוקדמות של סרביה. טוסיץ' נבחר בסופו של דבר בזכות היכולת שלו במדי פ.צ קלן בחלקה השני של העונה. כזכור, טוסיץ' נקנה ב-2009 על ידי מנצ'סטר יונייטד שמחזיקה בכרטיסו, אלא שבינואר האחרון הוא הושאל לקבוצה הגרמנית.

"טוסיץ' יכול להפוך לאחת ההפתעות הגדולות של הטורניר", אמר היום אנטיץ' במסיבת עיתונאים להצגת הסגל הסופי שלו והוסיף: "הוא הראה איזה פוטנציאל גדול יש לו בליגה הגרמנית, ועשה את זה אחרי החלטה לא פשוטה לעבור ממועדון גדול לקטן. הוא הפגין אומץ, מחוייבות ותשוקה, והכשרון האדיר שלו ישמש אותנו במטרה לעמוד ביעדים שלנו ולהצליח בטורניר".

חוץ מזה, אין הפתעות מיוחדות בסגל הסופי של אנטיץ', לקראת מחנה האימונים של הסרבים באוסטריה. השחקנים שנופו הם החלוצים מיראלם סולימאני ודז'אן לקיץ', הבלמים יאגוש ווקוביץ' וסלובודן רייקוביץ', והקשרים נמנייה טומיץ' ונמנייה מאטיץ'. עד ל-1 ליוני אנטיץ' יצטרך לשחרר עוד שחקן נוסף, וזה ככל הנראה יהיה אחד מארבעת השוערים בסגל הרחב שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully