וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייה: "מקווה להפוך את ברצלונה לגדולה יותר"

חלוצה החדש של ברצלונה הוצג לעיניי 25 אלף צופים בקאמפ נואו: "אני מבטיח הרבה עבודה קשה, זיעה ונאמנות למועדון"

דויד וייה השלים היום (שישי) את אחד השבועות הגדולים בחייו, כשהוצג באופן רשמי כשחקן ברצלונה לעיניי 25,000 צופים בקאמפ נואו. לאחר שחתם על החוזה ועבר את הבדיקות הרפואיות, כינס החלוץ הספרדי מסיבת עיתונאים יחד עם נשיא המועדון ז'ואן לאפורטה ואמר את דבריו הראשונים כשחקן של אלופת ספרד. "אני מקווה שכל אוהדי ברצלונה ישמחו מהתרומה שאספק למועדון ואני משוכנע שכך יהיה", אמר החלוץ.

וייה הנרגש המשיך: "הגעתי למועדון שזכה בכל התארים האפשריים בשנים האחרונות, כך שאני בסך הכל אצטרך להוסיף עוד שני אחוז כדי להפוך אותו לקצת גדול יותר ממה שהוא כבר כרגע. אנסה לעזור למועדון להמשיך לזכות בתארים, כי זו הקבוצה הכי טובה בעולם". וייה הסביר את הסיבות שהובילו אותו לחתום בבלאוגראנה: "העובדה שיש לי כאן הרבה חברים וגם ההישגיות של המועדון מאוד עזרו לי להחליט. כולם יודעים שברצלונה הייתה הבכירה הראשונה שלי".

וייה סיפר שהוא גאה במה שהשיג עד כה בקריירה שלו, שהוביל אותו להגיע לאיפה שהוא נמצא כיום. "כל שחקן ספרדי רוצה לשחק בקבוצה כמו ברסה, אבל אני מאוד גאה גם בזה ששיחקתי בריאל סראגוסה ובולנסיה. עכשיו אני רוצה ליהנות מברצלונה ולא לחשוב על כך שהייתי יכול להגיע לכאן לפני כן". החלוץ, שנרכש ב-40 מיליון יורו, לא נבהל מהמטרות החדשות שהוצבו לפניו: "אני יודע מה המטרות שניצבות בפני המועדון וכל שנותר לי להבטיח הוא הרבה עבודה קשה, זיעה ונאמנות למועדון. כל השאר כבר יבוא מעצמו וברצלונה תמשיך לגדול ולהתעצם".

החלוץ מתרגש מהשותפות הצפוייה עם לאונל מסי: "הוא השחקן הכי טוב בעולם", ומאמין שיוכל לשתף פעולה עם זלאטן איברהימוביץ': "אעבוד בהתלהבות עם כולם ואני מקווה שגם ססק פברגאס יצטרף אלינו". וייה קיבל את החולצה מספר 7 והצהיר: "אני מאוד גאה ללבוש את החולצה שלבשו לואיס אנריקה וקוויני. אני מניח שהם מאוד מאושרים שהצטרפתי למועדון. אני מקווה שכשאעזוב אקבל את אותה האהבה שהם קיבלו כשעזבו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully