וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאלאס ממשיך להעסיק את כולם

בנבחרת צרפת מוטרדים סביב שאלת כשירותו של הבלם. פטריס אברה מציע להתעסק בחלופות. דומנק לא מתרגש ממינוי בלאן

לא מעט תשומת לב תופס וויליאם גאלאס במחנה של הנבחרת הצרפתית, שמאיצה את ההכנות לקראת תחילת המונדיאל בחודש הבא. גאלאס, שלא משחק מאז חודש מרץ אחרי שנפצע בשוק במשחק הראשון של רבע גמר ליגת האלופות נגד ברצלונה, נמצא בספק למונדיאל, מה שמשבש בשלב הזה את התוכניות של ריימונד דומנק.

"סימן השאלה הגדול הוא לגבי וויליאם", הודה דומנק, שזימן 24 שחקנים במקום 23 על רקע חוסר הוודאות עם גאלאס. נכון לעכשיו האופציה המועדפת של דומנק היא ללכת על מרכז הגנה שיכלול את גאלאס ואת אריק אבידל, אבל אם שחקן ארסנל לא יוכל לשחק, דומנק יאלץ לאלתר.

אחד הפתרונות האפשריים מבחינתו יהיה הצבת ז'רמי טולאלן הקשר כבלם לצד אבידל. טולאלן כבר הוצב העונה בעמדה הזו במספר משחקים של ליון. "זה בהחלט פיתרון", אמר דומנק במחנה האימונים של הנבחרת. "הוא הראה פוטנציאל בעמדה הזו. לכן זה יהיה משחק של כיסאות מוסיקליים".

כעת נשאלת השאלה מה יקרה במידה ואכן טולאלן יוסט אחורה לעמדת הבלם ומי יתפוס את מקומו בקישור. אחת האפשרויות תהיה הזזת יוהאן גורקוף, שמתופקד כפליימייקר, לעמדה הגנתית יותר. "יש לנו אפשרויות ודברים שיהיה מעניין לבחון אותם", אמר על כך דומנק.

כשנשאל פטריס אברה כיצד נבחרתו תתמודד עם חסרונו של גאלאס ועל העובדה שהוא מרכז את מירב העניין, אמר שחקנה של מנצ'סטר יונייטד כי צרפת צריכה להתחיל בהכנות למצוא פתרונות חלופיים מבלי להמתין לתשובה האם גאלאס יוכל לשחק ואם יהיה כשיר. "אנחנו צריכים לעבוד על ההגנה שלנו עם שחקני ההגנה שכשירים", אמר. "גם אם נצטרך להרכיב הגנה שונה, נצטרך לנסות אותה ולהיות מוכנים".

בלי קשר, לא מעט עניין נשאה ההודעה הרשמית של ההתאחדות אתמול על מינויו של לורן בלאן למאמן הנבחרת הלאומית מיד לאחר המונדיאל. כזכור, ההתאחדות הגיעה להסכם עם בורדו, קבוצתו הנוכחית של בלאן, שהמאמן המצליח יחליף את דומנק בתפקידו. דומנק, שספג לא מעט ביקורת מאז שלא העפיל ליורו האחרון, לא נשמע מודאג: "ברגע שזה מתחיל, אנחנו מציבים כיסאות במקום ומתחילים עם המוסיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully