וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירן דנין זומן לנבחרת ישראל

פרננדז צירף את המגן השמאלי למסע המשחקים בדרום אמריקה. סטרול וגולן התבקשו להגיע, בן דיין, בן חיים ובניון שוחררו

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

סגל נבחרת ישראל למסע בדרום אמריקה שייצא בשבוע הבא, נקבע אתמול (שישי) לאחר האימון שנערך במתחם האימונים ברמת גן. מהסגל שוחררו בשל פציעות טל בן חיים ודדי בן דיין. מגן הפועל תל אביב עבר הבוקר בדיקה בבית החולים מאיר בכפר סבא, כשלדברי רופא הנבחרת, ד"ר מארק רוסנובסקי, מדובר בקרע בשוק על הצלקת מפציעה ישנה, מה שמצריך מנוחה מצידו.

מי שצורף למסע ברגע האחרון הוא המגן השמאלי אלירן דנין, שסיים השבוע את דרכו בבית"ר ירושלים וקרוב לחתימה במכבי פתח תקוה. דנין בן ה-26 שיחק תחת פרננדז בתקופה בה הצרפתי אימן הבית"ר ירושלים, ולאור פציעתו של בן דיין והמחסור בשחקני הגנה בסגל הוא זומן כשחקן ה-22.

פרננדז הודיע היום לבלם אבי סטרול ולחלוץ עומר גולן כי עליהם להתייצב לשני משחקי הידידות בדרום אפריקה, זאת למרות שהשניים ביקשו שלא להצטרף לנסיעה. אשתו של גולן כורעת ללדת ואילו סטרול ביקש שלא לצאת בגלל שהוא לא נמצא בכושר משחק ועלול להיפצע. דודו אוואט יגיע ישירות למשחק באורוגוואי וישחק גם מול צ'ילה.

כצפוי, גם קפטן הנבחרת, יוסי בניון, שוחרר מהמסע. פרננדז הבהיר כי "בניון עבר עונה עמוסה. אני רואה את העומס שהיה עליו ומעדיף שלא לקחת סיכונים". 21 שחקנים ינחתו ביום ראשון בסאו פאולו למסע הנבחרת, כאשר ביום רביעי תקיים המשחק נגד אורוגוואי ובראשון שלאחר מכן תפגוש הנבחרת את צ'ילה. הנבחרת תמריא מחר לברזיל בדרך לצד המפגשים.

הסגל המלא:

שוערים: דודו אוואט (מאיורקה), אריאל הרוש (בית"ר ירושלים), אוהד לויטה (ואלוויק).

הגנה: דקל קינן (מכבי חיפה), אבי סטרול (לוקרן), יואב זיו (לוקרן), קלמי סבן (מכבי נתניה), שי מימון (מכבי חיפה), עלי עוסמאן (מכבי חיפה), אלירן דנין (בית"ר ירושלים).

קישור: אביחי ידין (הפועל ת"א), גילי ורמוט (הפועל תל אביב), ביברס נאתכו (רובין קאזאן), ליאור רפאלוב (מכבי חיפה), מאור מליקסון (הפועל באר שבע), ניר ביטון (מ.ס.אשדוד).

התקפה: שלומי ארבייטמן (מכבי חיפה), אליניב ברדה (גנק), רוברטו קולאוטי (בורוסיה מנשנגלדבאך), איתי שכטר (הפועל ת"א), עומר גולן (לוקרן), בן סהר (אספניול).

סהר הולך שלב אחרי שלב

לאחר אימון הנבחרת התייחס סהר להכנות למסע, ואמר: "כל מאמן בא עם סגנונות שונים. האווירה כאן כיפית ונחמדה למרות שזו סוף עונה. כל הנבחרת נראית טוב. כיף לחזור לכאן כדי לראות את המשפחה ואת כולם. אני מקווה לשחק בשני המשחקים בדרום אפריקה, שיכולים להיות ניסיון טוב, כשאחר כך יש את הנבחרת הצעירה. מחכה לנו משחק קשה עם הצעירה, אבל עוד קודם לכן יש את הבוגרת וננסה לעשות את המיטב".

על המלחמה בהרכב בין החלוצים, אמר סהר: "זו מלחמה חיובית, טוב שיש לנו סוף סוף הרבה חלוצים. אני שמח על זה, אבל אני יכול לשחק גם בכנפיים. נקווה לעשות תוצאות טובות". על עתידו באספניול ועל האפשרות שיעזוב, אמר: "אני רוצה להישאר באירופה, אבל לא בכל מחיר. אני רוצה לשחק".

סהר ישחק במדי הנבחרת הצעירה מול שבדיה (4 ביוני), כמו גם ביברס נאתכו שלא התאמן היום בגלל שהתארס שלשום. השניים ייצאו למחנה וישוחררו ככל הנראה לאחר המשחק מול אורוגוואי. גם באימון היום היה פרננדז שותף מלא לאימון, כשיוסי בניון תרגם את דבריו.

עדכון ראשון: 21/5, 13:13

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully