וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדיננד: "שכבתי במיטה ופתאום שמעתי שאני קפטן"

בלם נבחרת אנגליה חשף את הרגע בו נודע לו כי יקבל את הסרט במקום טרי. על המונדיאל: "מרגיש טוב ומאמין שאהנה בדרא"פ"

פרשת ג'ון טרי - ווין ברידג' גרמה הרבה נזק. לשני השחקנים, לנשים המעורבות בעניין ואולי אפילו לנבחרת אנגליה. אך מסתבר שיש גם מי שהרוויח מהנושא וזה בלם מנצ'סטר יונייטד ונבחרת שלושת האריות, ריו פרדיננד שמונה לקפטן של פאביו קאפלו במקום טרי.

ביום שני הקרוב יעלה פרדיננד למשחק הידידות מול מקסיקו, כשלראשונה הוא עונד את סרט הקפטן. עכשיו חושף הבלם שהידיעה על הפיכתו לקפטן תפסה אותו בהפתעה ובמקרה ולא על ידי שיחת טלפון ממנג'ר הנבחרת. "שכבתי במיטה, צפיתי בטלויזיה ופתאום ראיתי דיווח ב'סקיי ספורט' על זה שהפכתי לקפטן", חשף פרדיננד, "זה היה מטורף. מיד דיברתי עם ג'ון טרי והוא איחל לי בהצלחה, מה שהיה ממש יפה מצדו".

השתתפותו של פרדיננד במונדיאל הייתה בכלל בספק אחרי עונה עמוסת פציעות באולד טראפורד, אך הוא מאשר שהכל מאחוריו והוא כשיר לדרום אפריקה. "הגב שלי בסדר ואני מאמין שאהיה כשיר לטורניר. אני מרגיש טוב. אני אוהב לשחק במשחקים גדולים ובמונדיאל הקודם נהניתי, מקווה שזה יקרה גם הפעם".

פרדיננד מאמין שהעובדה שפתח רק ב-20 משחקים העונה במדי יונייטד בשל פציעתו, תעזור לנבחרת. בנוסף, מציע הבלם להנהלת הליגה לקיים פגרת אמצע עונה. "אם הייתה לנו פגרה באמצע העונה, היה לנו סיכוי גבוה יותר במונדיאל. לרוב השחקנים שישחקו מולנו יש יתרון שהם שיחקו פחות משחקים מאיתנו". פרדיננד מאמין שהמעבר בין הקבוצה לנבחרת ובין שני סגנונות מאמנים לא יהווה מכשול עבורו. "עם פאביו קאפלו אין אזורים אפורים, אתה יודע בדיוק מה הוא רוצה. סר אלכס פרגוסון הוא אותו הדבר, אז לקבל את זה באנגליה יהיה טבעי בשבילי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully