וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "ברבאטוב לא למכירה"

מנג'ר יונייטד לא מוותר על החלוץ: "יש כאן ציפיות גבוהות מדי משחקנים". הסקוטי יתן מנוחה לשחקניו שישחקו במונדיאל

לא מעט קבוצות ייפגעו בתחילת העונה הבאה מהמונדיאל שיסתיים זמן קצר לפני תחילת העונות האירופיות. מי שמתכוון להיערך לכך הוא מנג'ר מצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון, שסיפר כי הוא מתכוון לתת לכוכבים שלו שישחקו בדרום אפריקה מנוחה בפתיחת העונה הבאה.

לא פחות משמונה שחקנים של סגנית אלופת אנגליה יככבו בדרום אפריקה, כאשר מדובר בין השאר על ווין רוני, ריו פרדיננד, פטריס אברה ונמניה וידיץ'. "הגביע העולמי ירוקן את כל השחקנים שיהיו מעורבים בו", אמר המאמן. "זה הטורניר הגדול ביותר בחיים שלהם ואנחנו ניתן לכל השחקנים שלנו שישחקו מנוחה של 28 ימים לאחר המשחק האחרון שלהם. נתחיל את העונה בלעדיהם. זו התוכנית".

גמר המונדיאל יתקיים ב-11 ביולי, כאשר הליגה האנגלית תיפתח ב-8 באוגוסט. פרגוסון אמר את הדברים על רקע הפציעות הבלתי נגמרות של יונייטד השנה ובשל העובדה שצ'לסי סיימה את העונה חזקה מתמיד. "הדאגה העיקרית שלנו היא שהיו לנו 16 שחקנים שפספסו יותר מחודש וחצי בשל פציעות. אנחנו מחפשים את הסיבות לכך מאז שהעונה הסתיימה".

בתוך כך, הכריז פרגוסון כי דימיטאר ברבאטוב לא יעזוב את מנצ'סטר יונייטד בקיץ הקרוב. החלוץ הבולגרי, שכבש רק 12 שערים בליגה העונה, ספג ביקורת חריפה באנגליה והיה נדמה כי השדים האדומים יהיו מוכנים למכור אותו תמורת פחות מהסכום אותו שילמו עליו לטוטנהאם - 30.75 מיליון ליש"ט.

"לא, בוודאות לא נמכור את דימיטאר ברבאטוב", אמר המנג'ר הסקוטי ויצא להגנתו של ברבאטוב, "יש בעיה במנצ'סטר יונייטד של ציפיות גבוהות מדי משחקנים וחשיפה תקשורתית. יש ספקולציות כל שנה ואנחנו צריכים להתרגל לחיות עם זה. אנחנו יודעים שברבאטוב הוא שחקן טוב וישחק כאן גם בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully