וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאג קולינס ימונה למאמן פילדלפיה

על פי הדיווחים, פרשן הטלוויזיה אמור לחתום על חוזה לארבע שנים בקבוצה, שסיימה את העונה עם מאזן עגום של 27 ניצחונות

כל הדיווחים מראים שפילדלפיה סיכמה על חוזה לארבע שנים עם פרשן הטלוויזיה, דאג קולינס, שאמור לאמן אותה, כשהודעה רשמית על כך אמורה לצאת במהלך שעות היום. נשיא הקבוצה, אד סטפנסקי, פגש את קולינס בתחילת החודש, כאשר נראה שהוא המועמד המוביל להחליף את אדי ג'ורדן. יתר המועמדים לתפקיד הם מאמן דאלאס, אייברי ג'ונסון, ומאמן טורונטו, סאם מיצ'ל.

המאזן של קולינס ב-NBA עומד על 332 ניצחונות לעומת 287 הפסדים, כאשר הוא אימן בין השאר את שיקגו, דטרויט ו-וושינגטון. קולינס נבחר בדראפט 1973 ושיחק שש שנים אצל הסיקסרס לאחר בחירתו. כבר באמצע אפריל הודיעו הסיקסרס כי הם נפרדים מג'ורדן המאכזב, שהוביל אותם למאזן עגום של 27 ניצחונות ו-55 הפסדים. לקולינס מחכה עבודה קשה במיוחד לאור הקדנציות הקודמות של מי שאימנו מאז 2003 את הקבוצה. מאז אותה שנה בא עזב לארי בראון את הקבוצה, ארבעה מאמנים עזבו תוך שנה אחת, מה שבוודאי יגביר את הלחץ.

קולינס אימן בין השאר את מייקל ג'ורדן בצעירותו כשהדריך את שיקגו בין 1986 ל-1989, כשבהמשך הוא הוביל את דטרויט בין 1995 ל-1998. את ג'ורדן הוא פגש שוב בוושינגטון בין 2001 ל-2003. השנתיים הללו אצל הוויזארדס היו גם השנתיים המלאות היחידות שבהן הוא לא הצליח להוביל קבוצה לפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully