וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מ.כ הבקעה זכתה באליפות

הקבוצה של דרור כהן לא התקשתה כלל להביס את יקנעם/מגידו 59:89 בגמר הפלייאוף, וזכתה באליפות מוצדקת. 16 לגרינבוים

המאני טיים האמיתי של הליגה הלאומית התקיים כבר בשבוע שעבר, אז נקבעו שתי העולות לליגת העל, והערב (חמישי) הן נפגשו בגמר הפלייאוף, כדי לקבוע מי תהיה אלופת הליגה הרשמית. המשחק היה, כצפוי, לפרוטוקול בלבד, וכך הוא גם נראה על הפרקט, כשמ.כ הבקעה דרסה ללא רחמים את יקנעם/מגידו, 59:89, וזכתה להניף את הצלחת אל מול אוהדיה הביתיים. עכשיו נותר לגלות מי מהן אכן תעשה את הצעד המתבקש, ותשחק בליגת העל בעונה הבאה, בתקווה גדולה שהשתיים ירימו את הכפפה, וישמרו על הספורטיביות.

כבר מהפתיחה פתחה הבקעה יתרון תודות למשחק טוב של גרינבוים וזגורי, שאמללו את הגנת יקנעם/מגידו, והעניקו לקבוצתם יתרון 6. אלא שאז הגיע רבע שני מפלצתי של הבקעה, שטסה ל-12:30, כששלל שלשות נוחתות על ראשם של האורחים. ברבע השלישי המשיכה הריצה, יקנעם/מגידו נראתה כבויה לחלוטין, והיתרון כבר עלה ל-31. עד לסיום הצליחה מגידו לצמק מעט, בעוד הבקעה נתנה גם לשחקני הספסל שלה דקות, וחגגה אליפות בסטייל.

קלעו למ.כ הבקעה: איתי גרינבוים 16 נקודות, 4 ריבאונדים ו-3 אסיסטים, גרי גנדל 15 ו-10 ריבאונדים, איילון זגורי 13, נועם מטלון 10, יחזקאל סקוורר 9 ו-7 אסיסטים, אסף אוחנה 7, ליאור פסט ואדריאן אוטר 5 כל אחד, בן שרוני 3, עדי בן דניאל, יבגני ליוטרין וגיא קנטור 2 כל אחד.

קלעו ליקנעם/מגידו: רז מנשה 13 ו-8 ריבאונדים, אייל שולמן 12, גל חלמיש 10, דניס קאר 9, גיא כהן 7, אילן נניקשווילי 3, מריוס מטלון (7 אסיסטים) ואבישי דרעי 2 כל אחד, עוז קלימי 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully