וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות האיטלקית פנתה לפראנדלי

נשיא פיורנטינה הודיע שלא יעמוד בפני המאמן, שצפוי להחליף את מרצ'לו ליפי אחרי המונדיאל: "מבחינתי ההחלטה היא שלו"

שלושה שבועות לפני שריקת הפתיחה של המונדיאל, באיטליה עדיין עוסקים בסוגיית המאמן הבא של הנבחרת. למרות העובדה שמרצ'לו ליפי לא הצהיר רשמית כי בכוונתו לעזוב אחרי הגביע העולמי, ההערכות בארץ המגף הן שהמאמן הוותיק יפנה את כסאו בלי קשר להישגים של הסקואאדרה אזורה בדרום אפריקה, כפי שעשה אחרי הזכייה במונדיאל ב-2006.

השם הבולט בבורסת המועמדים להחליפו בעמדת המאמן הלאומי כבר זמן רב הוא צ'זארה פראנדלי, מאמנה של פיורנטינה, והערב (חמישי) חשפה הודעה רשמית של הנהלת הויולה את המגעים המתקדמים שמתנהלים בינו לבין נשיא ההתאחדות, ג'אנקרלו אבטה, כשפרסמה הודעה בה נכתב: "לאור בקשה הודיע נשיא הקבוצה, אנדראה דלה ואלה, לאבטה שמבחינתו ההחלטה תהיה של המאמן בלבד. הבקשה היחידה שלנו היא שהעניינים בנושא ייסגרו במהירות כדי שנוכל לפתוח בהכנות לעונה הבאה".

אבטה עצמו, שהודה בימים האחרונים שהוא שואף לקבל החלטה סופית בנושא לפני נסיעת הנבחרת לדרום אפריקה בשמיני ביוני, לא התייחס להודעה, וכך גם פראנדלי, שנחשב לאחרונה גם למועמד לאימון יובנטוס, שהחתימה בינתיים את לואיג'י דל נרי. פראנדלי בן ה-52 הוא המאמן בעל הוותק הרב ביותר בקבוצה אחת בסריה A, אחרי שהשלים את שנתו הרביעית ברציפות בפירנצה. בעונה החולפת הוא הוביל את הסגולים למקום ה-11 והמאכזב בליגה, אך להופעה היסטורית בשמינית גמר ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully