וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל: "יש כמה מועמדים לזכייה ברולאן גארוס"

מלך החימר ניסה להנמיך ציפיות: "אני לא חושב שאני הפייבוריט". פדרר: "הוא בכושר מדהים, אחרי הכל, הוא רפאל נדאל"

יממה לפני פרסום הגרלת הרולאן גארוס, בפריס מתמרקים לקראת גרסת 2010 של הטורניר היוקרתי, שמבטיח השנה כמה מאבקים מרתקים, כשבראשם כמובן התקווה לגמר הקלאסי בין רפאל נדאל לרוג'ר פדרר. שנה אחרי הדחתו הסנסציונית של השור ממאיורקה בשמינית הגמר על ידי רובין סודרלינג, שסללה את הדרך לזכייתו של השוויצרי בפעם הראשונה אחרי ארבע זכיות רצופות של נדאל, הכל מוכן לחידוש היריבות הגדולה.

הפעם יגיע פדרר לבירת צרפת כמדורג ראשון, אבל אחרי שלא זכה באף תואר מאז אליפות אוסטרליה, ובעיקר אחרי הפסדו לנדאל בגמר טורניר מדריד לפני פחות משבוע, הוא יודע שיחסי הכוחות על הנייר שוב נוטים לטובתו של הספרדי. "ציפיתי ממנו לחזור בכל הכוח", אמר פדרר לקראת הטורניר. "ידעתי שברגע שעונת החימר תתחיל יהיה קשה מאוד לנצח אותו, ולאחרונה הוא באמת מציג כושר פשוט מדהים. אחרי הכל הוא רפאל נדאל".

נדאל עצמו הקפיד כהרגלו לשמור על צניעות, וניסה להנמיך את רף הציפיות מעצמו: "אני לא חושב שאני הפייבוריט.
אני אומנם מאוד שמח מאיך שהעונה התפתחה עד עכשיו, חזרתי לרמה הגבוהה ביותר שלי וזה מה שהכי חשוב עבורי, אבל אף אחד לא יכול לדעת מה יקרה בעוד שבוע או שבועיים. יש יותר ממועמד אחד לזכייה, יש כמה מועמדים".

מי תעצור את הנין?

בגזרת הנשים שדה המועמדות נראה מבטיח הרבה פחות, לאור חזרתה לזירה של ז'סטין הנין, שהניפה את הגביע בארבע מחמש הופעותיה ברולאן גארוס לפני פרישתה המפתיעה לפני שנתיים. האיום האמיתי היחיד על הנין צפוי להגיע מכיוונן של האחיות וויליאמס, אך שתיהן לא חלפו על פני רבע הגמר בשש השנים האחרונות.

בהיעדרה של הבלגית הצנומה קטפו אנה איבנוביץ' וסבטלנה קוזנצובה את התואר, אך שתיהן נמצאות בכושר רע במיוחד, כשגם דינארה סאפינה, שהפסידה בשני הגמרים האחרונים, סובלת מכאבי גב טורדניים, בעוד שקים קלייסטרס הפצועה כבר הודיעה על פרישתה מהטורניר, וגם קרוליין ווז'ניאקי, המדורגת שלישית בעולם, עשויה להחמיץ את הטורניר בגלל פציעה בקרסול.

הנין העדיפה שלא להתייחס לחולשה של יריבותיה והתייחסה לקאמבק המרשים שלה אחרי ההיעדרות הארוכה מהמגרשים: "החזרה שלי למגרשים בחודשים האחרונים הייתה מאוד מעניינת, ולמדתי הרבה מאוד בתקופה הזו. אני מרגישה שלקחתי את ההחלטה הנכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully