וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייה: "כל שחקן היה שמח להגיע למועדון כזה"

חלוץ נבחרת ספרד הוצג בברצלונה ונשמע נרגש: "גאה להיות פה, זו הקבוצה הטובה בעולם". לאפורטה טוען כי איברהימוביץ' יישאר

בזמן שבריאל מדריד עדיין מלקקים את הפצעים בעקבות העונה נטולת התארים שעברה עליהם, בברצלונה מיהרו להסתער על שוק ההעברות, עם החתמתו של דויד וייה תמורת 40 מיליון יורו, כשגם ססק פברגאס שלמעשה סיכם את תנאיו בקבוצה צפוי להגיע תמורת סכום דומה. חלוץ נבחרת ספרד הוצג הערב במתקן האימונים של המועדון, ואף התייחס לראשונה בנוגע לקבוצתו החדשה. "אני מאוד שמח וגאה להיות פה. כל שחקן היה שמח להגיע למועדון כזה - כמו שכולם אומרים, מדובר בקבוצה הטובה בעולם", אמר וייה.

החלוץ המצוין נשאל מה הוא יכול להוסיף למכונה המשומנת של פפ גווארדיולה, ואמר: "עבודה קשה, צניעות ורצון לשפר את הקבוצה. אני מאוד נרגש להתחיל. תמיד קשה להבקיע שערים, אבל כשיש לך שחקנים כמו צ'אבי, מסי, בוסקטס, קייטה ופדרו מסביבך, זה חייב לעשות את העבודה שלך קצת יותר קלה כחלוץ".

אבל בעוד שברור שפתיחת הארנק הנדיבה תחזק משמעותית את הסגל של פפ גווארדיולה, יש במועדון גורמים שמבקרים אותה ומזהירים מהסכנות שבה. סנדרו רוזל, בעבר יד ימינו של ז'ואן לאפורטה וכיום מועמד לרשת אותו בבחירות הקרובות על נשיאות הקבוצה, תקף את הבזבוז הנוכחי של הנשיא המכהן, ושכח לרגע מהבטחתו להנחית את פרננדו טורס בקאמפ נואו אם ייבחר לתפקיד. "אנחנו חייבים להיות זהירים יותר", הכריז רוזל. "מבחינה כלכלית מצבנו לא טוב, והחוב של המועדון עומד על 420 מיליון יורו. ברור שצריך לשדרג את הסגל לעונה הבאה, אבל חשוב להבטיח את היכולת שלנו לשרוד כלכלית בעתיד".

בינתיים ניסה לאפורטה להזים את השמועות על עזיבתו הקרובה של זלאטן איברהימוביץ' בעקבות הגעתו של וייה. למרות העובדה שהחלוץ השבדי, שכבש העונה 16 שערים בלבד, התקשה להשתלב בשיטת המשחק של ברצלונה וירד לספסל במחזורי הסיום, הבהיר הנשיא כי מעמדו עדיין יציב: "איברה איננו עומד למכירה. הוא שחקן מאוד מוערך, ואני יודע שהמאמנים שלנו בונים עליו. ההחתמה של וייה לא תשפיע על העתיד שלו כאן".

עדכון ראשון: 18:41

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully