וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איינוגבה חתם לשנתיים נוספות בבני יהודה

20.5.2010 / 18:02

השוער הניגרי, שנכלל בסגל נבחרתו למונדיאל, ימשיך בשער הזהובים גם תחת דרור קשטן. מנשה ושבחון מועמדים להצטרף

דלה איינוגבה חתם היום (חמישי) על הארכת חוזהו בשנתיים נוספות בבני יהודה, בנוסף לעונה הקרובה. השוער הניגרי שהחליף את וינסנט אניימה בין הקורות של הזהובים לפני כשנתיים ימשיך במועדון גם תחת דרור קשטן.

איינוגבה ספג העונה 34 שערים במשחקי הליגה והיה שותף לעליית הקבוצה לגמר גביע המדינה, בו הורחק כזכור במהלך המחצית השנייה. השוער בן ה-26, שכבר רשם 10 הופעות במדי נבחרת ניגריה, נכלל בסגל הנשרים למונדיאל, בו ישמש כמחליפו של אניימה. בשכונה מודעים לעובדה שאיינוגבה עשוי לקבל הצעות מרחבי העולם אחרי המונדיאל ולכן מיהרו להאריך את חוזהו.

איינוגבה עשוי להיות הזר היחיד שימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה, וזאת לאחר שסיניסה ליניץ' לא ימשיך עונה נוספת וגם איבן גארידו קיבל הודעה כי הוא משוחרר. מי שעתידו עדין לא ברור הוא פדרו גלבאן, שמחלים משבר בקרסולו ולמרות שראשי המועדון הגיעו איתו לסיכום עקרוני לגבי העונה הבאה, עדיין לא ברור אם קשטן עצמו ירצה אותו בסגל וגם אם כן עדין לא נסגרו הפרטים מול חימנסיה הארגנטינאית, שמחזיקה בכרטיסו, ומעוניינת הפעם רק במכירה ולא בהשאלה נוספת.

בתוך כך ממשיך המאמן קשטן לחפש שחקנים לחיזוק הקבוצה לקראת העונה הבאה. נכון לעכשיו עדין לא נפתח משא ומתן עם אף שחקן חדש, כאש שמותיהם של שלו מנשה ויוסי שבחון עלו כמועמדים להגיע לשכונה. מבין השחקנים שמסיימים חוזה נראה כי הבלם אביב חדד יחתום בקרוב על חוזה חדש וימשיך את דרכו במדים הזהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully