וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "אנגליה היא הפייבוריטית במונדיאל"

קשר ליברפול פרגן לפאביו קאפלו ושחקניו: "הוא גורם להם לשחק מצוין". ומה עם ישראל? "מקווה שנוכל לעלות ליורו 2012"

בצל השמועות על עזיבה אפשרית את ליברפול, התראיין הערב (חמישי) יוסי בניון לאתר הקבוצה, ודיבר, בין היתר, על נבחרת ישראל וכן על הנבחרת האנגלית, רגע לפני המונדיאל בדרום אפריקה. "אני לא אומר את זה רק בגלל שאני כרגע באנגליה, אבל אני כן מאמינה שאנגליה הם הפייבוריטים", אמר הקשר הישראלי. "יש להם שחקנים טובים מאוד, ואני חושב שפאביו קאפלו גורם להם לשחק מצוין".

בנוגע לנבחרתו שלו, שתראה, שוב, את הגביע העולמי מהבית, אמר בניון: "אנחנו מאוד מאוכזבים, כי קיבלנו בית שאפשר לנו סיכוי טוב להעפיל, אבל לא שיחקנו מספיק טוב". לבסוף, נשאל הישראלי האם הוא מאמין כי יזכה ליטול חלק במונדיאל כשחקן פעיל, ואמר: "אני מקווה. מקווה שיהיה לי מספיק זמן, כי אהיה בן 34 במונדיאל הבא. אהיה בן 32 באליפות אירופה הקרובה, כך שאני מקווה שאוכל לעזור לישראל להעפיל ליורו, ואז נראה לגבי מונדיאל 2014".

בינתיים, חברו של בניון לליברפול, ג'יימי קראגר, שחזר לסגל האנגלי אחרי שנתיים בחוץ, הבהיר כי המשחקים בדרום אפריקה יהיו האחרונים שלו במדים הלאומיים - והפעם זה סופי. "אני חושב שהמונדיאל בדרום אפריקה יהיה משהו חד פעמי עבורי", אמר הבלם, שהודה כי מסע השכנועים של פאביו קאפלו בסופו של דבר הכניע אותו: "ב-10 או 15 השנים האחרונות הוא היה אחד המאמנים הטובים בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully