וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "יש לנו חלום, תחלמו איתנו"

מאמן באיירן מינכן שלח מכתב לאוהדים בגרמניה וביקש שיתמכו בקבוצתו. רומניגה: "לפני העונה אף אחד לא ציפה שנגיע לגמר"

רויטרס

וידאו: רויטרס
עריכת וידאו: יאיר דניאל

48 שעות נותרו עד לגמר ליגת האלופות הגדול בין אינטר ובאיירן מינכן בסנטיאגו ברנבאו, והלחץ בשיאו. מאמן הבווארים, לואיס ואן חאל, יצא היום (חמישי) בקריאה נרגשת לאוהדי הקבוצה הגרמנית, ואוהדי הענף בכלל, שיבואו בהמוניהם. "אוהדי באיירן ואוהדי הכדורגל שבדרך כלל מתייחסים אלינו בצורה נייטראלית, כולם צריכים להיות בעדנו", כתב ואן חאל במכתב לציבור חובבי הכדורגל הגרמנים.

אלא שזה לא הכל. ניצחון של הבווארים על אינטר, ובעונת 2011/2012 המקום הרביעי בבונסליגה יקבל אף הוא כרטיס לליגת האלופות - על חשבון נציגה איטלקית, לא פחות. "ניתן הכל בברנבאו עבור באיירן, אבל גם עבור כל גרמניה", המשיך ואן חאל. "יש לנו חלום, תחלמו איתנו".

גם קשר הקבוצה, חמיט אלטינטופ, כבר לא יכול לחכות להתמודדות המרתקת. "זה יהיה המשחק של חיינו, הצ'אנס שלנו לעשות היסטוריה. הקבוצה עברה תקופה קשה, אבל השגנו גם הצלחות בלתי רגילות. עבדנו קשה מאוד, והמשחק בשבת יהיה פרס עבור העבודה הקשה".

נרגש מכולם, כך זה נראה, הוא יו"ר המועדון, קרל היינץ רומניגה האגדי. "הלחץ בהחלט יגבר בימים הקרובים. בכל מקרה, לקבוצה מגיע להיות בגמר. לפני שהתחילה העונה אף אחד לא ציפה שבאיירן מינכן תגיע לגמר, ועכשיו אנחנו כאן, מנסים להשלים את הדבר המשוגע הזה: להיות אלופי אירופה ולהביא את הטרבל למינכן".

בתוך כך, ממשיכים בבאיירן מינכן לחשוב גם העונה הבאה, ואחד הצעדים המשמעותיים והראשונים בהם נקטו במועדון הגרמני היה השארתו של פרנק ריברי. הצרפתי, שיחמיץ את גמר ליגת האלופות נגד אינטר בגלל הרחקה, צפוי לחתום על חוזה עד עונת 2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully