וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל בוסקה: "טורס ופברגאס יהיו כשירים במאה אחוז"

מאמן נבחרת ספרד הכליל את השניים בסגל הסופי לקראת המונדיאל. ואלדז הושאר בסגל כשוער שלישי, פדרו נכלל גם הוא

אלופת אירופה ספרד לא הולכת על שינויים מהותיים מהסגל שהוביל אותה לתואר רק לפני שנתיים. ויסנטה דל בוסקה הכליל את פרננדו טורס וססק פברגאס ברשימת 23 השחקנים שיצעידו את ספרד בגביע העולמי בעוד כשלושה שבועות.

דל בוסקה בונה על כך שטורס ופברגאס יתגברו בזמן על הפציעות שלהם ויהיו כשירים לתחילת שלב הבתים, כאשר ספרד תפתח את הופעותיה עם משחק לא פשוט ב-16 ביוני נגד שוויץ. המאמן החליט גם לצרף את שוער ברצלונה, ויקטור ואלדז, שאמור להיות השוער השלישי של הנבחרת והדיח את דייגו לופז, שוער ויאריאל, שנופה. גם החלוץ הפורץ של הקטלאנים פדרו נכלל ברשימה.

לאחר פרסום הסגל אמר דל בוסקה במסיבת העיתונאים: "עדיין יש לנו דאגות , אבל המסר שאנחנו מקבלים מהצוות הרפואי הוא חיובי כשטורס ופברגאס אמורים להיות כשירים במאה אחוזים".

הסגל המלא:

שוערים: איקר קסיאס (ריאל מדריד), פפה ריינה (ליברפול), ויקטור ואלדז (ברצלונה).

שחקני הגנה: ראול אלביול (ריאל מדריד), אלבארו ארבלואה (ריאל מדריד), ז'ואן קאפדווילה (ויאריאל), קרלוס מארצ'נה (ולנסיה), ג'רארד פיקה (ברצלונה), קרלס פויול (ברצלונה), סרחיו ראמוס (ריאל מדריד).

קישור: צ'אבי אלונסו (ריאל מדריד), סרחיו בוסקטס (ברצלונה), ססק פברגאס (ארסנל), אנדרס אינייסטה (ברצלונה), חאבי מרטינז (בילבאו), דויד סילבה (ולנסיה), צ'אבי (ברצלונה).

התקפה: חסוס נבאס (סביליה), חואן מאטה (ולנסיה), פדרו (ברצלונה), פרננדו יורנטה (בילבאו), פרננדו טורס (ליברפול), דויד וייה (ברצלונה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully