וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלעד חסין מונה למאמן מכבי חיפה

20.5.2010 / 13:43

עוזרו של אבי אשכנזי בשנתיים האחרונות יחליפו בתפקיד: "תמיד חלמתי להיות מאמן ראשי ואתן את הכל להצלחת הקבוצה"

אחרי שאבי אשכנזי עזב את מכבי חיפה, אותה הוא הוביל בשנים האחרונות, החליטה הנהלת הקבוצה למנות את אלעד חסין, ששימש כעוזרו. את ההחלטה קיבל הבעלים, ג'ף רוזן, שהודיע על כך, ואמר: "בשנתיים האחרונות הייתה לי ההזדמנות לבחון את המסירות של אלעד, המנהיגות שלו ואת ידיעותיו כמאמן כדורסל. אחרי שניתחנו את החזון שלי לגבי עתידה של חיפה כארגון, ברור שיש לאלעד ולי את אותה השקפה. אני בטוח שאלעד מתאים לעמדת המאמן הראשי".

חסין שימש בשתי העונות האחרונות כעוזרו של אשכנזי בחיפה, במהלכן השיגה הקבוצה רקורד של 28 ניצחונות לעומת 16 הפסדי ליגה. חיפה גם העפילה לגמר גביע המדינה וגמר הפלייאוף בעונת 2008/9. "לכבוד לי לזכות בהזדמנות להיות מאמנה הראשי של מועדון כה ותיק וגדול כמו מכבי חיפה" אמר חסין. "זה תמיד היה חלום שלי להיות מאמן ראשי ואני אתן את כולי לקבוצה, לקהיליה ולארגון".

ב-2003 שימש חסין כעוזרו של ג'ון קליפארי באוניברסיטת ממפיס בארצות הברית. לאחר מכן שימש כסקאוט של מכבי תל אביב בעונת 2004/5 יחד עם עבודתו כמאמן ראשי בקבוצת הנוער של בני הרצליה וקבוצות בתי הספר של הרצליה. שנה לאחר מכן שימש חסין כעוזרו של פיני גרשון במכבי תל אביב וזכה עימה באליפות ובגביע. בעונת 2006/7 חסין היה עוזרו של גרשון באולימפיאקוס וכעבור שנה שימש כמאמן הראשי של מחלקת הנוער במכבי רעננה, כשבשנתיים האחרונות כאמור שימש כעוזרו של אשכנזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully