וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "אני יו"ר ההתאחדות הכי טוב בכל הזמנים"

אבי לוזון משבח את עצמו ודוחה הביקורת על שיטת הקיזוז: ”עם כל הבכי של חיפה, צריך לזכור שהאליפות הייתה בידיים שלה”

אחרי השאלות והספקות שעלו בעקבות שיטת הקיזוז והאליפות של הפועל תל אביב, יושב ראש ההתאחדות, אבי לוזון, התראיין ל"עושים ספורט" בגלי צה"ל לגבי התוכניות לעונה הבאה וכמובן תחילת הקדנציה של לואיס פרננדז בנבחרת ישראל.

"אני יודע שהאווירה מצוינת באימוני הנבחרת", אמר פרננדז בפתיחת הראיון. "יהיה הרבה יותר שמח כעת בנבחרת בלי קשר למאמן הקודם, שסיים את דרכו ושיהיה לו בהצלחה. אני מאחל לו הצלחה בבני יהודה, שסיימה במקום הרביעי ובגמר הגביע. מתפקידו לקדם את בני יהודה לפחות שלב אחד בגביע ושלב אחד בליגה".

לוזון נשאל על ההתקפה שחווה בשבת ביציאה מבלומפילד על ידי מספר אוהדי מכבי חיפה, ואמר: "אני לא אחד שמתרגש יותר מדי מחוליגנים. כשיצאתי מבלומפילד, 20 או 30 מטר לפני הרכב התחילה התקהלות, חלקם ירקו בצורה מגעילה, אבל לא הגבתי. בחור אחד הפריע לי להיכנס אבל הדפתי אותו. אלה הגיבורים של עצמם, הם בטח שלא ישנו את דעתי על כלל אוהדי חיפה, שהם קהל מצוין. לצערי חוליגנים יש בכל מקום". עם זאת, לוזון הבהיר כי לא הגיש תלונה מטעמו, ואמר: "לא הגשתי תלונה נגד חיפה. לא פניתי לשלום אבן עזרא כדי שיגיש את התלונה, הוא ראה את מה שהוא ראה והחליט את מה שהחליט. לדעתי הוא עשה נכון".

בהמשך לוזון טפח לעצמו על השכם, ואמר: "אני חושב שאני יושב ראש ההתאחדות הכי טוב שהיה פה בכל הזמנים. אני היחיד שגם עושה ולא רק מדבר. יכולתי להיות יושב ראש שיושב על התחת שלו ולא עושה שום דבר. כשאתה לא עושה שום דבר, אתה כאילו בסדר כי נקודת החיכוך שלך עם כל אחד אחר הן לא גדולות. כשאתה יוזם, תמיד יש מי שנפגע. הפעם אוהדי חיפה מרגישים שהם נפגעו. אף אחד לא התכוון לפגוע בהם כמובן, כי הקיזוז נודע שנה מראש".

על ההתפרקות של מכבי אחי נצרת ומידת האחריות של ההתאחדות לכך, אמר לוזון: "בעוד מקומות בעולם קבוצות מתפרקות ולא משלמות כסף, ורק פה אנחנו עושים עניין אם מאחרים למישהו במשכורת בחודש או בחודשיים. אל תחשבו שהכדורגל הישראלי שונה ממה שקורה באירופה".

על השפעת שיטת הקיזוז על חיפה והפועל רמת גן, שתיים מהנפגעות העיקריות, אמר: "יכול להיות שהפועל רמת גן לא הייתה מופיעה למשחק מבחן אם לא היה קיזוז, אבל אנשי הקבוצה יודעים שהכל היה תלוי בהם. מה לעשות שהם הפסידו להפועל חיפה בדקה ה-93? כשאתה מפסיד אתה משלם מחיר. גם לגבי חיפה עם כל הבכי של הקיזוז, צריך לזכור שהכל יהיה בידיים שלהם. הכל היה לטובתה, אבל כל הכבוד לבני יהודה ולספורטיביות".

לשאלה האם הקיזוז יימשך גם בעונה הבאה, אמר יושב ראש ההתאחדות: "אני אצביע עם הרוב לגבי הקיזוז. בבדיקה שעשינו עם רוב הקבוצות, 85 אחוז או 90 אחוז מראשי הקבוצות רוצים להמשיך עם הקיזוז". על אחיינו, גיא לוזון, שאולי עתיד להתמנות למאמן הנבחרת הצעירה, אמר: "יש מחלוקת האם גיא לוזון צריך לאמן את הנבחרת האולימפית בזמן כהונתי. אמרתי בקדנציה הראשונה שאני לא מוכן שמישהו ממשפחתי ימונה לתפקידים כאלה. היום אני לא חושב שאני צריך לעשות את זה. אני לא יודע כמה שנים אני אהיה יושב ראש ההתאחדות. אז מה? הנבחרת האולימפית, הנוער או הבוגרת תהיה חסומה בפניו כל כך הרבה שנים? זה לא נראה לי נכון והגיוני".

  • עוד באותו נושא:
  • אבי לוזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully