וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובן: "לנצח? כדורגלן רוצה גם ליהנות"

אריאן רובן מבקר את הגישה של ז'וזה מוריניו לפני גמר האלופות: "ממש לא אכפת לו אם הקבוצה שלו משחקת יפה או לא"

רויטרס

וידאו: רויטרס
עריכה: גדי ויינסטוק

"ניצחון או כלום"

באיירן מינכן ואינטר ממשיכות בהכנותיהן לקראת גמר ליגת האלופות שייערך בשבת בסנטיאגו ברנבאו במדריד, ושתי הקבוצות ממשיכות גם את המאבק על דעת הקהל. כוכב באיירן אריאן רובן טוען כי מאמן אינטר ז'וזה מוריניו, אותו אימן בעבר בצ'לסי, לא מייחס חשיבות לסגנון המשחק ומתרכז אך ורק בניצחון.

"הוא רוצה להעמיד קבוצה מנצחת, וממש לא אכפת לו אם היא משחקת יפה או לא", אומר רובן, "בתור שחקן אתה רוצה גם ליהנות מהמשחק, זה חלק חשוב מאוד מהמשחק".

מוריניו אומנם הצליח להוליך את אינטר לגמר אירופאי ראשון מאז 1972, ואף עשה זאת אחרי שהדיח את אלופת אירופה ברצלונה, אך עדיין זכה לביקורת על הטקטיקה ההגנתית שלו. רובן טוען כי גישת ה"ניצחון או כלום" היא אחת מהסיבות שגרמו לו לעזוב את צ'לסי.

"עבדתי איתו שלוש שנים בצ'לסי", נזכר ההולנדי, "זו הייתה תקופה מצליחה. הוא מאמן עם אישיות מרשימה, כמו שכל קבוצה גדולה רוצה. הוא יודע איך לעבוד עם שחקנים גדולים ולגבש אותם, ואף לגרום להם לשחק ביחד. הוא תמיד ידע מה הוא עושה, וזכה לכבוד מכל השחקנים שלו. אבל אז הוא התחיל לשחק בשיטת היהלום, בלי שחקני אגף, וזה לא היה טוב בשבילי. השיטה השתנתה, כך שנאלצתי לעזוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully