וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמוט: "אנחנו עדיין מנסים לעודד את שחקני חיפה"

20.5.2010 / 10:54

קשר נבחרת ישראל התייחס לאווירה באימון השני תחת פרננדז. נאתכו וסהר, המועמד לספורטינג חיחון, ישוחררו למשחק הצעירה

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

יומיים לאחר שעידן לואיס פרננדז בנבחרת ישראל נפתח באופן רשמי כשהמאמן הצרפתי העביר את האימון הראשון, ערכה היום (חמישי) נבחרת ישראל את האימון השני שלה לקראת המסע לדרום אמריקה וצמד משחקיה בשבוע הבא נגד נבחרות אורוגוואי (26 לחודש מאי) וצ'ילה (30 למאי).

קשרה של רובין קאזאן הרוסית, ביברס נאתכו, שוחרר הבוקר (חמישי) מהאימון על ידי המאמן. הסיבה לכך כנראה היא שנאתכו, שיינשא היום עם בחירת ליבו, ביקש לשהות לצד בת זוגו לפני הטקס. בלי קשר, בנבחרת אמרו כי נאתכו ובן סהר ישוחררו כנראה מהנבחרת הבוגרת לקראת משחקה של הנבחרת הצעירה של ישראל במשחק המכריע שלה נגד נבחרת שבדיה ב-4 ליוני.

נכון לעכשיו השניים אמורים לקחת חלק במשחק הראשון נגד אורוגוואי, אך לא יטלו חלק במשחק נגד צ'ילה. בלי קשר, אורחים מעניינים הגיעו לאימון הבוקר וישבו על הספסל: מלבד מוטל'ה שפיגלר הגיעו גיא לוזון ויוסי מזרחי. השניים הסבירו זאת בכך שהם הגיעו לראות כיצד נראה אימון של פרננדז.

בעניין לוזון, אגב, קיימת מחלוקת גדולה בהתאחדות לכדורגל שם מעוניינים כי הוא יקבל את מפתחות אימון הנבחרת האולימפית כבר אחרי המשחק מול שבדיה, אך במקרה של ניצחון ייתכן מאוד שהמאמן הנוכחי מוטי איוניר יבקש להמשיך בתפקיד לפני שיחל בעבודתו הרשמית החדשה כסקאוט הנבחרת הבוגרת.

את האימון עצמו העבירו פרננדז ועוזרו טל בנין, כשיוסי בניון מתרגם את דבריו של פרננדז מספרדית, כאשר גם רוברטו קולאוטי מרבה לשוחח עם המאמן בספרדית ולהעביר הוראות. פרננדז המשיך בשיטה הרגילה, בה השחקנים המפסידים יורדים לשכיבות שמיכה, ומקפיד שהשחקנים ישחררו כדור בשתי נגיעות.

מגנה של הפועל תל אביב דדי בן דיין, שעדיין סובל מפציעה, ערך אימון ריצה עם מאמן הכושר של הנבחרת, אורי הראל.

שחקני הנבחרת ערכו מסיבת הפתעה לד"ר מארק רוסנובסקי, רופא הנבחרת. במהלך המסיבה השתעשעו השחקנים ואמרו בהלצה: "הפעם אנחנו אלה שהכנו לו קוקטיילים".

מליקסון: "עד שנגיע למשחק נדע מה פרננדז רוצה מאיתנו"

לאחר האימון התייחסו מספר שחקני נבחרת לאווירה החדשה בעקבות הגעתו של פרננדז. גילי ורמוט אמר: "היה אימון טוב, אנחנו מתרגלים למאמן החדש. יותר שחקנים מבינים כאן ספרדית מאשר צרפתית, אבל אני מבין את שפת הכדורגל עם הידיים. התחושה טובה וכיף להיות פה".

על ההבדלים בין שחקני חיפה להפועל תל אביב בהרגשה, הוא הוסיף: "בסך הכל כולם חברים טובים שלי, למרות שהם עצובים ואנחנו שמחים. אנחנו עדיין מנסים לעודד אותם. זה הכדורגל, בשנה שעברה זה היה הפוך. צ'ילה ואורוגוואי? קודם נעבור את הטיסה המייגעת, אנחנו לא נוסעים לשם כתרמילאים".

מאור מליקסון: "את שפת הכדורגל כולם מבינים וזה הכי חשוב. אנחנו כאן לתקופה קצרה, אבל יהיה בסדר. המספרים שלי בהפועל באר שבע מדברים בעד עצמם. עד שנגיע למשחק נדע בדיוק מה הוא רוצה מאיתנו".

סהר עשוי לעבור לספורטינג חיחון

לגבי סהר, הרי שייתכן שהוא יעבור הקיץ לספורטינג חיחון. חלוצה הישראלי של אספניול, שהגיע אליה בקיץ שעבר ומחוזר גם על ידי הפועל תל אביב, מיעט לשחק העונה במדי הקבוצה הקטלאנית. בימים האחרונים הקבוצה מימשה את האופציה שלה על החלוץ פאבלו אוסבלדו, שהגיע אליה באמצע העונה שעברה והרשים מאוד, והיא גם מעוניינת להחתים את החלוץ ההולנדי רוד ואן ניסטלרוי, למרות שלא בטוח שיהיה לה כסף לעסקה. אם בכל זאת תצליח הקבוצה להחתים את השחקן ההולנדי, הרי שהיא תנסה למכור את סהר, שיידחק במקרה כזה לקצה הסגל, לחיחון, שהביעה בו התעניינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully