וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים שוחרר ממסע הנבחרת לדרום אמריקה

18.5.2010 / 10:18

לואיס פרננדז העביר אימון ראשון בנבחרת ואישר לבלם פומפי להשתחרר בשל העומס. גם בניון צפוי לקבל שחרור מהנסיעה

ברני ארדוב

צילום וידאו: ברני ארדוב
עריכה: גדי וינסטוק

עידן לואיס פרננדז נפתח הבוקר (שלישי) רשמית. המאמן הצרפתי העביר את האימון הראשון בנבחרת ישראל לקראת צמד משחקיה בדרום אמריקה בשבוע הבא מול אורוגוואי וצ'ילה. אגב, פרננדז נחת בישראל לפנות בוקר, הגיע למלון בשעה 5:30 בבוקר ונראה תשוש מאוד. עוד לפני האימון שוחח פרננדז עם השחקנים במלון ואמר להם: "חשוב לי להצליח כאן ואני מאמין שאפשר לעשות את זה. אימנתי כבר במספר קבוצות ביניהן בית"ר ירושלים ואני מכיר את ישראל מקרוב".

הבלם טל בן חיים שוחרר על ידי פרננדז מהאימונים ומהמשחקים. הבלם, שמתאושש מפציעה, שוחח עם פרננדז, הבהיר לו כי יש עליו עומס גדול וביקש שלא להעמיס עליו יותר מדי. פרננדז אישר לו את הבקשה, והבלם לא ייקח חלק במחנה האימונים ובצמד המשחקים.

גם יוסי בניון ביקש להשתחרר מצמד המשחקים נגד צ'ילה ואורוגוואי, אך בינתיים מתאמן. גם בניון צפוי לקבל תשובה חיובית לבקשתו, וגם הוא לא אמור לקחת חלק במשחקים. גם בלם לוקרן אבי סטרול עשוי לבקש להשתחרר בשל עומס. גם עומר גולן בספק לנסיעה מכיוון שאשתו כורעת ללדת. השוער דודו אוואט קיבל אישור להגיע ישירות לדרום אמריקה, ולכן לא הופיע לאימון הבכורה. דדי בן דיין ערך אימון חלקי בגלל הפציעה שמנעה ממנו לשחק במחזור האחרון.

לגבי ניר דוידוביץ', שהודיע אתמול על פרישה מנבחרת ישראל, גורם במכבי חיפה ציין כי ההחלטה התקבלה לאחר שהשוער הציב אולטימטום לגבי ופעה לאימון ההתכנסות של הנבחרת, ולאחר שהובהר לו שלא ישוחרר, החליט להוציא את ההודעה. כזכור, ביום חמישי אישרו גורמים במכבי חיפה כי ימליצו לראשי הנבחרת לשחרר את דוידוביץ' מאימון ההתכנסות.

פרצופים נרגשים נראו היום במתקן האימונים הסמוך לאיצטדיון רמת גן, כשחמישה שחקנים ערכו אימוני בכורה בנבחרת: הקשר הצעיר ניר ביטון, מאור מליקסון, עלי עוסמאן, אריאל הרוש והבלם שי מימון.

פרננדז היה שותף פעיל באימון עצמו ואף בלט ביכולתו על הדשא במשחקונים הפנימיים. לשחקנים שהפסידו במשחקונים (שכטר, קינן, ורמוט, מליקסון, ארבייטמן ועוסמאן בין השאר) אמר לסחוב את השערים לצדי המגרש ולרדת לסטים של שכיבות סמיכה.

מאמן הכושר, חזי נחשוני, הגיע למלון לאונרדו בו התכנסו השחקנים והוא עשוי להחליף בתפקיד את מאמן הכושר הנוכחי, אורי הראל.

לויטה: "כיוונתי לזה תקופה ארוכה"

"היה כיף להכיר כמה חבר'ה חדשים ולראות חבר'ה ישנים שאני מכיר. זה כבוד והגשמת חלום להיות בנבחרת", דיבר השוער אוהד לויטה לאחר אימון הבכורה שלו בנבחרת. "פרננדז אדם חם, הוא השתתף באימון ורוצה שנשתפר. הוא מעורב ומתלהב ואנחנו אוהבים את זה. יש לו הרבה מוטיבציה". השוער התייחס לשיחה שערך המאמן עם השחקנים ואמר: "יוסי בניון תרגם לנו משפטים. הוא אמר שהוא רוצה שנבוא עם מוטיבציה ושהוא רוצה שמי שפה יהיה בראש של להצליח ולהתקדם".

השוער התייחס גם לרגשותיו לאחר זימון הבכורה לנבחרת: "אישית, כיוונתי לזה תקופה. הייתה לי עונה טובה בהולנד וזה המשך טוב מבחינתי. הרבה יותר קשה לשמור על המקום ואני מקווה שזה מה שיקרה".

איתי שכטר התייחס לאימון הבכורה, והחמיא למאמן על יכולתו במגרש. "זה כבוד גדול להיות חלק מהנבחרת", אמר חלוץ האלופה, "פרננדז הפתיע אותנו מאוד, שחקן טוב, יודע לרדת לגליצ'ים בשתי רגליים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully