וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראניירי: "אם ככה לקחתם אליפות, לפחות תהיו בשקט"

מאמן רומא קלאודיו ראניירי שולח עקיצה לחגיגות של אינטר: "שכחתם את המשחק נגד לאציו?". ברלוסקוני: "לאונרדו היה עקשן"

ליגת הכדורגל האיטלקית הבכירה, הסרייה A, נהנתה השנה מעלייה חדה במספר הצופים שהגיעו למגרשים ורשמה את הנתונים הגבוהים ביותר ב-17 השנים האחרונות. הסיכומים מראים כי השנה נמכרו באיטליה 9,642,640 כרטיסים, הנתון הכי גבוה מאז 1992-93, אז נמכרו 9,977,878 כרטיסים.

הממוצע למשחק בסרייה A הוא 25,375 צופים, כשמי שמוליכה את הרשימה היא כמובן האלופה אינטר, עם ממוצע של 55,597. במקום השני נמצאת נאפולי עם ממוצע של 47,049 למשחק, במקום השלישי מילאן עם 42,809, במקום הרביעי רומא עם 40,925, ובמקום החמישי לאציו עם 36,515.

למרות זאת, הגידול במכירות כרטיסים לא ממש מעשיר את קופות המועדונים, מאחר שרוב האיצטדיונים עדיין בבעלות המועצות המקומיות. "נהיה חייבים לשנות חוקים בסיסיים כדי לקדם את הכדורגל", אמר יו"ר ההתאחדות.

ראניירי ממשיך להיעלב

באיטליה עדיין מסכמים את העונה, שכצפוי, שוב הסתיימה באליפות של אינטר, אבל מאמן רומא קלאודו ראניירי לא אוהב את החגיגות של הנראזורי. "היו הרבה דברים שפגעו בי", אמר ראניירי, "למשל, ההצהרות של זאנטי ש'זכינו בתואר למרות שכולם היו נגדנו'. זה מגוחך. האם לא מספיק להיזכר במשחק של לאציו נגד אינטר כדי להבין מה באמת קרה?".

ראניירי כמובן מתייחס ליכולת המפוקפקת של לאציו, יריבתה הגדולה של רומא, שכביכול הפסידה בכוונה לאינטר על מנת לאפשר לה לחגוג אליפות. "מה שאינטר טוענים פשוט לא קרה", אמר ראניירי, "זה משאיר טעם רע בפה. אם אתם לוקחים אליפות בצורה כזאת, לפחות תדעו לשמור על שקט".

בינתיים גם מאמן לאציו אדי ראג'ה מכה על חטא על אותו משחק מפורסם. "אני מנסה למחוק את המשחק הזה מהזיכרון שלי", אומר ראג'ה, "הקבוצה התכוננה היטב למשחק, ובהתחלה רצתה מאוד להשאיר רושם טוב, אבל כש-50 אלף האוהדים צועקים נגדנו, זה לא קל לתת את המקסימום. זה היה מצב מוזר. כשאינטר כבשה כולם ממש חגגו. לא יכולנו להילחם בחזרה. דבר כזה מעולם לא קרה. עכשיו אני רק רוצה לשכוח מזה ולהשאיר את זה בעבר".

ברלוסקוני: לאונרדו היה עקשן

הבעלים של מילאן סילביו ברלוסקוני מגלה מדוע המאמן לאונרדו היה חייב לעזוב. "הוא היה עקשן ומעולם לא עשה מה שאמרתי לו", אמר ברלוסקוני, "הוא אדם נהדר ואיש מקצוע מעולה, אבל הוא אף פעם לא עשה מה שאמרתי לו. אף פעם".

ברלוסקוני, שהוא גם ראש ממשלת איטליה כידוע, מכחיש דיווחים שהוא צפוי לפרוש. "לעולם לא אמכור את מילאן", אמר ברלוסקוני, "היא שייכת לי ודבוקה לי ללב כמו הדבר הכי יקר לי. בתור ראש הממשלה, אני לא יכול להוציא אפילו פני אחד יותר ממה שאני כבר מוציא. מעכשיו נתחיל לבנות את הקבוצה מהנוער, כמו שצריך לעשות בשעות כלכליות קשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully