וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאסול: "מתאר לעצמי שהם חשים תסכול"

כוכב הלייקרס מנסה להבין את רגשות פיניקס, לאחר ששוב ספגה מספר רב של נק'. קובי: "לא נוכל לשחק בקצב כזה שם"

לוס אנג'לס לייקרס הוכיחה הלילה (בין רביעי לחמישי) שהיא עדיין גדולה על קבוצות המערב, לאחר עוד ניצחון קל יחסית בגמר האזור על פיניקס סאנס 112:124. האלופה מוליכה כעת 0:2 בסדרה והתקרבה עוד אל עבר גמר NBA שלישי ברציפות.

"אני מתאר לעצמי שהם מרגישים מתוסכלים", אמר בסיום המשחק הסנטר של הלייקרס, פאו גאסול, כשנשאל לפשר הרגשתם של שחקני הסאנס, לאחר שהם ספגו ממוצע של 126 נקודות בשני המשחקים הראשונים בסדרה. "זה סוג המשחק שהם כפו עלינו", אמר למאר אודום, שהסביר מדוע הלייקרס ממטירה הרבה נקודות על ראש הסאנס. "אנחנו בהחלט יכולים לאמץ את שיטת המשחק הזו".

קובי בריאנט סיים משחק טוב מאוד של 21 נקודות ו-13 אסיסטים. אם את המשחק הקודם קובי לקח על הגב שלו לבד, הרי שהפעם החברים שלו עשו עבודה מצוינת. 13 האסיסטים מהווים שיא קריירה של בריאנט בפלייאוף, והוא היה לשחקן הראשון שמחלק מספר כזה של מתנות מאז עשה זאת מג'יק ג'ונסון בסיבוב הראשון ב-1996. "הם שיחקו טוב", אמר בריאנט, שכבר מסתכל אל עבר המשחק הבא בסדרה, באריזונה: "זה יהיה משחק מסוג שונה. אנחנו לא יכולים לשחק בקצב הזה בפיניקס".

בסיום המשחק נשאל גרנט היל מה צריכה הקבוצה שלו לעשות כדי להחזיר את עצמה לסדרה, אבל הוא נשמע בתחילה אובד עצות: "אין לי מושג. אולי המנוחה עד יום ראשון תעזור לנו. אולי אנחנו צריכים עכשיו לצפות ולנתח את המשחקים, יש לנו עכשיו שני משחקים לראות לאן הסדרה הזאת תתפתח". לאחר מכן, כשהיה קר יותר, התעשת היל והוסיף: "יש לנו מספיק שחקנים שיכולים לקלוע נקודות, אנחנו רק צריכים לשמור אותם על פחות מ-105, איכשהו". גם סטיב נאש יודע שהגנה היא מילת המפתח: "אנחנו צריכים להגן טוב יותר", אמר. מאמן הקבוצה אלווין ג'נטרי ניפק את הסיבה להפסד: "לא הצלחנו להאט אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully