וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה פרסם את הסגל הסופי

מאמן ארגנטינה קיצץ את הרשימה ל-23 מאושרים. ההפתעה: אריאל גארסה. צפו במראדונה צועק על כתב לאחר שדרס אותו

רויטרס

וידאו: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

דייגו מראדונה פרסם הלילה (בין רביעי לחמישי) את סגל נבחרת ארגנטינה למונדיאל 2010 בדרום אפריקה בקיץ הקרוב. כזכור, בשבוע שעבר פרסם דייגו את הסגל המורחב שכלל 30 שמות ויצר סערה לא קטנה כשלא זימן את שחקני אינטר, חאבייר זאנטי ואסטבן קמביאסו, וכן את שחקן ריאל מדריד פרננדו גאגו. כעת צמצם מראדונה את הסגל שלו לכדי 23 מאושרים שייסעו למונדיאל ויזכו לראות את דרום אפריקה מקרוב.

לאחר אי הזימון של זאנטי את קמביאסו, נשיא אינטר מאסימו מוראטי העלה חשש שמא מראדונה יחתוך גם את שני השחקנים האחרים של הנראזורי בסגל, הבלם וולטר סמואל והחלוץ דייגו מיליטו, אלא שהם נשארו. השם המפתיע ביותר שעולה מהסגל האחרון והסופי של מראדונה הוא של בלם קולון אריאל גארסה בן ה-30, שערך הופעה אחת בלבד עד כה במדי האלביסלסטה לפני שבועיים, בניצחון הנבחרת 0:4 על האיטי.

השבעה המאוכזבים שנחתכו מהסגל המורחב הם: מגן ניוקאסל, פבריציו קולוצ'יני, מגן ניואל'ס אולד בויס חואן מנואל אינסוראלדה, קשר אסטודיאנטס חוסה סוסה, קשר אולימפיאקוס חסוס דאטולו, חלוץ נאפולי אזקייל לאבצי, חלוץ לאנוס סבסטיאן בלאנקו וכן חואן מארסייר מארחנטינוס ג'וניורס, אלופת הקלאסורה הטרייה.

אגב, מראדונה שפרסם את הסגל, הגיע במכונית מיני למסיבת העיתונאים ודרס בטעות כתב. רכבו של מראדונה הוקף בעיתונאים רבים, ומאמן הנבחרת נסע ללא התחשבות בהם, כשעלה על כף רגלו של אחד מהם. "איזה דביל אתה", צווח מראדונה על העיתונאי. "איך אתה יכול לשים את הרגליים שלך, כשיכולים לעבור עליך"?

סגל נבחרת ארגנטינה המלא:

שוערים: סרחיו רומרו, מריאנו אנדוחאר, דייגו פוזו.

הגנה: ניקולס בורדיסו, מרטין דמיקליס, וולטר סמואל, גבי היינצה, ניקולס אוטמנדי, קלמנטה רודריגז, אריאל גארסה.

קישור: חאבייר מסצ'ראנו, חואן סבסטיאן ורון, מקסימיליאנו רודריגז, מריו בולאטי, אנחל די מאריה, יונאס גוטיירז, חאבייר פאסטורה.

התקפה: סרחיו אגוארו, דייגו מיליטו, מרטין פאלרמו, קרלוס טבז, גונזאלו היגואין, לאונל מסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully