וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסוס נבאס: "התואר הזה מוקדש לאנטוניו פוארטה"

קשר סביליה לא שכח את חברו, שהלך בטרם עת, לאחר הניצחון בגמר הקופה דל ריי על את' מדריד. אגוארו: "מתנצל בפני הקהל"

גם בספרד ירד אמש (רביעי) המסך על עוד עונה, כאשר סביליה חתמה אותה עם גביע, לאחר ניצחון 0:2 בקופה דל ריי על אתלטיקו מדריד. הקבוצה של אנטוניו אלברז נהנתה משערים של דייגו קאפל כבר בדקה החמישית וחסוס נבאס בתוספת הזמן, שקנו לה תואר שישי בארבע השנים האחרונות. אתלטי, מצידה, יכולה להתנחם בכך שזכתה בליגה האירופית בשבוע שעבר, כזכור עם ניצחון דרמטי בגמר המפעל על פולהאם.

העיתון מארקה שיבח כמובן את הקבוצה האנדלוסית, ורשם בכותרת הראשית באתרו: "להסיר את הכובע". בעיתון ידעו לפרגן לקבוצה מאנדלוסיה, שמשיגה כאמור תואר שישי בארבע השנים האחרונות וגביע ספרדי חמישי בתולדותיה.

בסביליה לא שכחו את השחקן אנטוניו פוארטה, חברם לקבוצה שהלך בטרם עת. כזכור, פוארטה התמוטט באוקטובר 2008 במהלך משחקה של קבוצתו ומת לאחר מספר שעות בה ניסו להחיותו. מאז ועד היום נוצרים בסביליה את פוארטה ומורשתו, ובקבוצה הקדישו את התואר לזכרו. "התואר הזה מוקדש לאנטוניו", אמר נבאס לאחר הזכייה, והוסיף: "התחלנו מצוין את המשחק, ובכלל היה לנו שבוע נהדר, שהחל עם ההעפלה שלנו לליגת האלופות והמשיך עם הזכייה בקופה דל ריי.

נשיא המועדון חוסה מריה דל נידו נשמע מאושר מאוד בסיום, והחמיא לקבוצה: "השגנו תואר שישי בארבע השנים האחרונות, וזה ברור שההצלחה שלנו לא מגיעה סתם אלא לאור העבודה הקשה שאנחנו עושים במועדון. סביליה היא קבוצה גדולה בספרד וגם באירופה".

דל נידו לא שכח את המאמן הקודם של הקבוצה, מנולו חימנז, שפוטר ממנה במהלך העונה והחלף על ידי אנטוניו אלברז. "לחימנז יש לא מעט מניות תואר הזה, אבל הוא בעיקר של אלברז". אלברז שיבח את שחקניו ואמר: "אין ספק, אנחנו קבוצה של ווינרים".

מנגד, באתלטיקו הצרו על כך שלא הצליחו להשיג דאבל קטן (ליגה אירופית וגביע ספרדי), אולם בכל זאת יוצאים יחסית מרוצים מהעונה. סרחיו אגוארו אמר: "אני מתנצל בפני האוהדים שלנו שלא השגנו גם את הגביע הספרדי. עם זאת, העונה הזו הייתה טובה מאוד מבחינתנו". לגבי העתיד הוסיף קון: "מעכשיו אני אתמקד בנבחרת ארגנטינה ובהצלחה שלה במונדיאל הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully