וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטסמות לגרנט: קח איתך את בן חיים

הקבוצה מדרום מזרח אנגליה מסכימה שהמנג'ר יעזוב לקבוצה הלונדונית, בתנאי שגם הבלם הישראלי יבצע את המעבר

סוגיית אברהם גרנט לווסטהאם ממשיכה לעורר תהיות וקושיות, כאשר היום (חמישי) מפרסם עיתון מירור האנגלי, כי פורטסמות הציבה למנג'ר הישראלי, שירד איתה ליגה והוליכה לגמר הגביע האנגלי, סוג של אולטימטום.

האולטימטום קובע, כך על פי העיתון, כי אם בכוונתו של גרנט לעבור לקבוצה הלונדונית, הרי שהוא חייב לקחת עימו את בלמה הישראלי של הקבוצה, טל בן חיים. פומפי מוכנה להתיר את החוזה עם גרנט תמורת פיצוי של 1.8 מיליון ליש"ט מהפטישים, אבל היא רוצה גם להיפטר על הדרך מבן חיים, שכזכור לא שיחק רבות בשורותיה עקב פציעה.

גרנט, עוד עולה מהדיווח, כבר סיכם את תנאיו לשלוש שנים בווסטהאם, אלא שכעת המועדון מלונדון עומד בפני דילמה חדשה - האם לכלול בעסקת החבילה גם את בן חיים. גרנט כבר הביע את רצונו להביא עימו לקבוצה את השוער דייויד ג'יימס, כשמצד שני הוא לא מעוניין בשירותיו של בן חיים. כמו כן, המנג'ר הישראלי כנראה אינו חפץ להשאיל את קווין פרינס-בואטנג וג'יימי אוהרה עקב המחיר היקר שדורשת פומפי עבורם.

בינתיים "דיילי מייל" מדווח כי גרנט מבוקש גם על ידי אלופת הולנד טוונטה. כזכור, מאמן הקבוצה סטיב מקלארן מונה למאמן וולפסבורג הגרמנית, ולפי הדיווחים, בקבוצה מעוניינים שגרנט יחליפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully