וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס ניצחו 112:124 את פיניקס ועלו ל-0:2

גם ללא משחק גדול של קובי, שקלע 21, האלופה התגברה ללא הרבה קשיים על השמשות ועשתה עוד צעד אל עבר הגמר הקלאסי

המשחק הראשון בסדרת גמר המערב הלך ללייקרס הרבה או כמעט רק בזכותו של קובי בריאנט. כוכבה של האלופה קלע 40 נקודות וניצח למעשה את המשחק הראשון. הלילה (בין רביעי לחמישי) זה נראה כאילו קובי וחבריו רצו להראות שגם ללא משחק שלו, יכול ומסוגל הצוות המסייע של הקבוצה מעיר המלאכים לנצח את פיניקס, וכך היה. האלופה הצהובה-סגולה עלתה ליתרון 0:2 בסדרה לאחר 112:124 במשחק השני.

בריאנט הסתפק ב-21 נקודות (7 מ-15 ל-2, 1 מ-3 ל-3, 4 מ-4 מהקו) ושמר את המקלע שלו לימים אחרים, אולי קשים יותר. הוא גם פרגן הרבה מאוד לחבריו כאשר סיים את המשחק עם 13 אסיסטים. לקראת סוף הרבע השלישי אחרי ריצה מצוינת, וכאשר הלייקרס קצת מפשלים בהגנה, הצליחו השמשות להשוות את התוצאה, אבל למען האמת לא היה שם ריח של הפתעה.

הרבע האחרון היה כולו של הצהובים. הם לחצו על הגז, הגבירו את הווליום ברדיו ושייטו אל עבר הניצחון אחרי 22:34 ברבע, תוצאה שמשקרת, לאור העובדה שפיניקס צימצמה לקראת הסוף ובעצם מנעה תבוסה. החבורה של פיל ג'קסון עשתה כמעט כל מה שהיא רצתה, בשני צידי המגרש. אחרי הסוויפ המדהים על סן אנטוניו בחצי הגמר נראה שהמשוכה שנתקלו בה הסאנס גבוהה מדי עבורם. אבל עוד מוקדם מדי כמובן להקדים את המאוחר והם רחוקים מלהרים ידיים. מבחנה הגדול של הקבוצה יהיה ביום ראשון הבא, כאשר הסדרה לאריזונה. פיניקס, עם הקהל שלה, חייבת לנצח את שני משחקי הבית - את הראשון כי אף קבוצה לא חזרה בפלייאוף ה-NBA מפיגור של שלושה משחקים, וכי אם היא תפסיד את השני בבית, הרי שכרגע זה נראה כמעט בלתי אפשרי לראות אותה מנצח את המשחק החמישי בסטייפלס סנטר והופכת את הסדרה. בכל מצב בו הלייקרס תנצח אחד מהשניים, נראה שאנו נתקרב מאוד אל עוד גמר קלאסי בין הלייקרס לסלטיקס.

פאו גאסול נתן משחק נהדר של 29 נקודות ו-9 ריבאונדים בקצת יותר מ-44 דקות. רון ארטסט הוסיף 18, ויותר מכול הוכיח שוב שהצירוף שלו לקבוצה עשה את שלו. למאר אודום עם 17 נקודות ו-11 ריבאונדים, אנדרו ביינום 13 ו-7 ריבאונדים. מן העבר השני, ג'ייסון ריצ'ארדסון הוליך את המנוצחים עם 27 נקודות, גרנט היל קלע 23, אמארה סטודמאייר הוסיף 18, גארד דאדלי 15, סטיב נאש חילק 15 אסיסטים, וקלע 11 בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully