וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: קרואטיה ניצחה 0:1 באוסטריה

יריבת ישראל במוקדמות יורו 2010 נעזרה בשער של מאטה ביליץ' (86). בלגיה חזרה מפיגור והשיגה 1:2 דרמטי על בולגריה

בזמן שהמונדיאל הולך ומתקרב בצעדי ענק, ובקרוב יתחילו גם 32 נבחרותיו לקיים משחקי אימון לקראת הטורניר הגדול, זכו אוהדי הכדורגל האירופי לשני משחקי ידידות מעניינים, הגם שמדובר בנבחרות שלא יבלו את הקיץ הקרוב בדרום אפריקה. המשחק הראשון נערך על אדמת אוסטריה, שם אירחה הנבחרת המקומית את קרואטיה, יריבת נבחרת ישראל במוקדמות יורו 2010.

הקרואטים לא התרגשו מהקהל האוסטרי המשולהב והיו טובים יותר ברוב שלבי המשחק. בסופו של דבר, ניצל מאטה ביליץ' המחליף כדור עומק מצוין של דראגו גבריץ' בדקה ה-86 על מנת לגלגל מול יורגן מאכו כדי לקבוע את תוצאת המשחק - 0:1 לחבורה של סלבאן ביליץ'. קרואטיה שלטה ברוב שלבי המשחק, אבל מאכו הצליח להציל את האוסטרים מספיגות נוספות. המשחק עצמו הופרע מספר פעמים במהלך המחצית השנייה בשל ראות בעייתית אחרי שאוהדים זרקו אביזרים מפזרי עשן לדשא.

בבריסל נפגשו שתי מאכזבות טורניר מוקדמות הגביע העולמי האחרון, בלגיה ובולגריה, שמקוות להגיע לפחות מוכנות למוקדמות אליפות אירופה. ג'ורג'ס ליקנס, שחזר לקדנציה שנייה בנבחרת בלגיה אחרי שמונה בשבוע שעבר למאמן הנבחרת במקום דיק אדבוקט, השיג ניצחון בכורה דרמטי בדקה ה-90 אחרי שברוב המשחק נבחרתו פיגרה, אבל סיימה עם 1:2.

איבלין פופוב הבולגרי, קשרה של ליטקס לובאץ' שנבחר בשבוע שעבר כשחקן המצטיין של העונה בארצו אחרי שהוביל את קבוצתו לאליפות, הוביל עם שער יתרון בדקה ה-31. בולגריה, שסיימה עם הפסד 2:0 נגד פולין לפני חודשיים וחצי ותתמודד יחד עם אנגליה ושוויץ בבית המוקדמות, הצליחה להשוות סמוך לסיום עם שער של קשר גנט, כריסטוף לפוינט (89), ווינסנט קומפני ממנצ'סטר סיטי דאג לשער הניצחון דקה לאחר מכן.

במשחק ידידות נוסף, הביסה גבון 0:3 את טוגו, שכנראה עדיין לא התאוששה מהתקפת הטרוריסטים בפתיחת אליפות אפריקה. פייר אמריק אובומיינג (16), אוסני לייבו (27, עצמי) ופאבריס דו מרקולינו (80) הרשיתו במשחק הידידות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully