וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: אולימפיאקוס עלתה ל-0:2 מול מארוסי

שחקניו של פנאיוטיס ינאקיס נהנו מסל ניצחון של לינאס קלייזה (17 נקודות) ב-72:73, שקירב אותם לגמר. המשחק הבא: בשבת

סגנית אלופת אירופה אולימפיאקוס התקרבה מאוד הערב (רביעי) להשיג לפחות את המקום השני ביוון. הקבוצה של פנאיוטיס ינאקיס עלתה ל-0:2 בסדרת חצי הגמר מול מארוסי, כשניצחה אותה ממש ברגע האחרון 72:73 בדרך אולי לגמר מול פנאתינייקוס, שביתרון 0:2 על פאנליניוס. המשחק הבא בסדרה ייערך בשבת באתונה, בעוד המשחק השלישי של פאו יתקיים יום למחרת.

אחרי שבמשחק הראשון ניצחה אולימפיאקוס בקלות בבית 53:69, הפעם החיים שלה היו הרבה יותר קשים. הרבע הראשון הסתיים בשוויון 19:19, כשברבע השני מארוסי תפסה ביטחון והצליחה לברוח ליתרון 32:41 במחצית. הרבע השלישי היה בשליטת אולימפיאקוס, שסיימה עם יתרון 51:53 בדרך לרבע האחרון והמכריע.

ביתרון שלוש למארוסי, קלע מילוש תאודוסיץ' סל במתפרצת והוריד לנקודה. ג'ון לוקאס החטיא שלשה בצד השני, ובהתקפה האחרונה תיאו פאפאלוקאס מסר ללינאס קלייזה, שקלע בזריקת וו את סל הניצחון. בילי קיז החטיא שלשה עם הבאזר בניסיון לנצח את המשחק למארוסי, אבל חטף עוד הפסד בפנים.

קלייזה היה הקלעי המצטיין של אולימפיאקוס עם 17 נקודות, כשסופוקליס שחורציאניטיס ותאודוסיץ' סיימו עם 14 כל אחד. ניקולה וויצ'יץ' קלע 11 נקודות ב-15 דקות. אצל המפסידים המובילים היו קיז וקוסטס קיימקוגלו, שקלעו 14 נקודות כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully