וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולט פתח את העונה עם 9.86 שניות

האצן הג'מייקני זכה במירוץ ל-100 מטר בדגאו שבדרום קוריאה: "העונה הבאה מלאה באנרגיה". ג'טר זכתה אצל הנשים

זה אמנם רחוק מאוד ממה שהוא הרגיל את חובבי האתלטיקה, אבל יוסאין בולט הראה שהוא מגיע חד בהופעתו הראשונה העונה בריצה ל-100 מטר בתחרות בדגאו שבדרום קוריאה. שיאן העולם הג'מייקני עצר את השעון על 9.86 שניות, שזה רחוק 28 מאיות מהשיא שלו, 9.58, אותו הוא קבע בשנה שעברה באליפות העולם בברלין.

מי שהגיע למקום השני הוא בן ארצו של בולט, מייקל פרייטר, שקבע זמן של 10.15 שניות. "המירוץ היה פשוט נפלא", סיכם בולט את התחרות. "מאוד אהבתי את זה, ואני כבר מצפה לשנה הבאה מכיוון שהיא מלאה באנרגיה". במהלך 2011 תתקיים אליפות העולם בדגאו, כשבולט מקווה לשפר את שיאי העולם ב-100 וב-200: "יש סיכוי גבוה לקבוע שיא עולם חדש בשנה הבאה". בולט אמנם ויתר על התחרות הראשונה השנה בליגת היהלום בשבוע שעבר בקטאר, אבל ייטול חלק בתחרות ביום ראשון בשנגחאי.

כרמליטה ג'טר האמריקאית זכתה במירוץ ל-100 מטר עם זמן של 11 שניות, בעוד ורוניקה קמפבל-בראון הג'מייקנית, שזכתה במדליית הזהב בבייג'ינג, סיימה רק שנייה עם 11.05 שניות. תוצאות מעניינות נוספות הן של ראיין ביילי האמריקאי, שזכה במירוץ ל-200 מטר עם 20.58 שניות, כשבמרחק הכפול זכה אנגלו טיילור (45.21 שניות).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully