וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיללה: "המשחק נגד מקסיקו הוא המפתח לטורניר"

שחקן דרום אפריקה לא מרגיש בטוח בסגל למונדיאל: "לאף אחד מאיתנו אין מקום מובטח. זו תהיה הגשמת חלום אם אהיה בסגל"

אחרי הסיום הצורם של העונה שלו במכבי חיפה, פיטר מסיללה עובר למשימה הבאה והלא פחות חשובה שלו: המונדיאל בדרום אפריקה. המגן השמאלי, שזומן לסגל של הנבחרת הדרום אפריקאית, סומן כמי שעשוי להשתלב בסגל שיוביל את הנבחרת בטורניר, אך בראיון שנערך עימו הוא מבהיר כי מקומו ממש לא מובטח שם.

"אני לא חושב שיש למישהו מקום מובטח בנבחרת ורק אתמול המאמן אמר שכולנו צריכים להוכיח לו שמגיע לנו להיות חלק מהסגל למונדיאל", אמר מסיללה. "ברור שיש שחקנים שהיו כבר עם הקבוצה במחנות שלה בחודשיים האחרונים, אבל המאמן הבהיר שכולנו צריכים לעבוד קשה. לאף אחד אין מקום מובטח בסגל", הוא הוסיף.

"אם אני אהיה בסגל של 23 השחקנים, זה יהיה מבחינתי הגשמת חלום", סיפר מסיללה בהתרגשות. "כשהגענו לאימונים ראינו אנשים עם דגלים של דרום אפריקה על הרכבים ואני רק רוצה להיות חלק מהדבר המרגש הזה שנבנה במשך החודשים האחרונים".

לדרום אפריקה מחכה בית מאוד לא פשוט עם יריבות כמו אורוגוואי, מקסיקו וכמובן צרפת החזקה כבר בשלב הבתים. הנבחרת תשחק נגד מקסיקו במשחק הפתיחה ב-11 ליוני, ומבחינת מסיללה, נראה שהוא מבין שמדובר במשחק הכי חשוב בשלב הזה. "אני חושב שהמשחק נגד מקסיקו יהיה המפתח לגבי האופן שבו הנבחרת תופיע במהלך הטורניר. זה המשחק הכי חשוב שלנו בשלב הבתים, מכיוון שניצחון ייתן לנו הרבה ביטחון", הוסיף השחקן.

"אם רק נוכל לנצח את המשחק הזה, אני חושב שזה מה שייתן את הטון מבחינתנו להמשך הטורניר. אני בטוח שברגע שננצח את מקסיקו, נשחק טוב בשאר המשחקים בטורניר וברגע שנעבור את שלב הבתים, הכל יהיה אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully