וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוויט הווארד: "הסדרה הזאת לא גמורה"

למרות הפיגור 2:0 מול בוסטון בגמר המזרח, "סופרמן" מסרב להכנע ושומר על אופטימיות. גארנט: "שיחקנו הגנה של 48 דקות"

בוסטון סלטיקס רשמה עוד ערב של בית ספר להגנה ב"אמווי ארנה", ורשמה אפילו היסטוריה קטנה באולם הביתי של המג'יק. אחרי הכל, מאז גמר הפלייאוף של ה-NBA ביוני 2009, המג'יק מעולם לא הפסידו בביתם פעמיים ברציפות, ועוד לאותה קבוצה? עבור בוסטון, זה היה ניצחון חמישי ברציפות בסדרת הפלייאוף, אבל המאמן דוק ריברס דאג להוריד את שחקניו לקרקע: "בארבעת הימים הקרובים כולם רק ישמעו עד כמה הם גדולים. אנחנו חייבים להשאיר אותם מפוקסים וצנועים". על המשחק עצמו אמר ריברס: "אמרתי לשאר המאמנים שבהפסקה אני אדע מה מצבנו. לא ידעתי אם ננצח את המשחק, אבל ידעתי שאנחנו במשחק. אפשר היה לראות שחקנים מרוכזים ביותר".

פול פירס, שהוביל את הסלטיקס עם 28 נקודות, הסביר מה גרם לו להתפוצץ מול המג'יק: "הדבר החשוב ביותר הוא שאני לא צריך לשמור על לברון ג'יימס. יש לי את ההזדמנות להיות קצת יותר אגרסיבי בסדרה הזאת. במשך כל השנה היינו קבוצת חוץ מצויינת ולא משנה לאיזה מקום הגענו. תפקדנו בכל מקום כיחידה שעובדת בצוותא שלוש שנים. האמת היא ששום דבר לא מדאיג אותנו במשחקי חוץ, כי אנחנו כבר רגילים לכל סוג של אווירה". לקראת המשחקים הבאים, שדווקא יהיו בבית, אמר פירס: "אנחנו יודעים שאורלנדו היא קבוצה מצויינת ואנחנו לא מתכוונים לקחת את שני המשחקים שהיו כמובן מאליו". קווין גארנט, שהיה לו חלק חשוב בעבודה השחורה סיכם: "אנחנו עושים את זה עם הרבה אומץ וכוח סבל טהור. אנחנו פשוט משחקים הגנה במשך 48 דקות".

דוויט הווארד מאורלנדו לא מוכן לוותר, למרות שהוא יודע שקבוצתו תשחק נגד כל הסיכויים: "שום דבר לא גמור. המטרה שלי כרגע היא פשוט להוציא את המשחק הזה מהראש ולשכנע את חבריי להמשיך ולהאמין. זה שאנחנו בפיגור 2:0 לא אומר שהסדרה גמורה. אני לא אפסיק להאמין, ואני אגרום לחבריי לא להפסיק להאמין". רשארד לואיס, שקלע 5 נקודות בלבד: "כבר ניצחנו אותם בעבר במגרש הביתי שלהם, ואין סיבה שלא נעשה זאת שוב. בסך הכל, השנה הם קבוצת שטובה יותר בחוץ מאשר בבית. אני רק מקווה שזה יישאר ככה בפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully