וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא הוויזארדס: "נבנה קבוצה ראויה לאוהדים"

ארני גרונפלד מאמין שהזכייה בלוטרי ובחירתו הצפויה של ג'ון וול, תשכיח מהאוהדים את השנתיים האחרונות הלא מוצלחות

אחרי עונה רעה במיוחד שכללה את תקרית האקדח של גילברט ארינאס, בוושינגטון וויזארדס יכלו לפנות בוקר (רביעי) להתנחם בזכייה בהגרלת הלוטרי. המשמעות היא שהוויזארדס קיבלו את הבחירה מספר 1 בדראפט הקרוב, וזאת למרות שהיו להם סיכויים פחות טובים לזכות. ניו ג'רזי נטס, הקבוצה הגרועה ביותר בעונה שהסתיימה, זכתה בזכות הבחירה השלישית בלבד.

14 הקבוצות שלא העפילו השנה לפלייאוף השתתפו בהגרלה, כאשר פרט לשלוש הקבוצות שזכו בה, שאר הקבוצות יקבלו את זכות הבחירה בדראפט לפי המאזנים שלהן. הקבוצה הנוספת שהשתחלה לשלישייה הראשונה ותבחר שניה בדראפט היא פילדלפיה, למרות שגם לא היו סיכויים נמוכים לפני הלוטרי. הבחירה הרביעית תינתן השנה למינסוטה, בעוד שסקרמנטו קינגס של עמרי כספי תזכה לבחור חמישית.

לפי ההערכות, וושינגטון תבחר בדראפט הקרוב את ג'ון וול. הרכז האקספלוסיבי של קנטאקי רשם עונת פרשמן נפלאה תחת ג'ון קאליפרי, שהיה חתום בשנתיים האחרונות על הכשרתם הקצרה של דרק רוז וטייריק אוונס שקטפו את תואר רוקי השנה אחרי שנה אחת בלבד אצל קואץ' קאל. הפוטנציאל העצום שלו צפוי להפוך אותו לאחד מכוכבי הליגה בעשור הבא. השם החם השני בדראפט הוא של אוון טרנר מאוהיו סטייט, שמועמד כעת להגיע לפילדלפיה. מדובר בגארד מגוון ומוכשר שנבחר לשחקן השנה במכללות.

נשיא וושינגטון וויזארדס, ארני גרונפלד, אמר לאחר הלוטרי: "זה לילה גדול עבור האוהדים שלנו. הם תמכו בנו בשנתיים האחרונות למרות שזו הייתה תקופה קשה, וכעת הם יכולים לחגוג את העבודה שעשינו צעד גדול קדימה, כדי לבנות עבורם את הקבוצה שהם ראויים לה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully